sobota, 12 października 2013

Sunday Funday, Essie


Hej dziewczyny!

Dziś Wam nie będę długo zawracać głowy ;) Tylko Wam pokażę lakierasa i uciekam na wesele.
Sunday Funday pochodzi z limitki Naughty Nautical. Lakier posiadam w wersji profesjonalnej, która charakteryzuje się żadszą konsystencją i cienkim pędzelkiem. 

Długo zastanawiałam się jak opisać kolor, ponieważ dla mnie jest to takie połączenie koralu z odrobiną nektarynki. Natomiast mój tata stwierdził "o, owoc róży" i może mieć w tym dużo racji. Prócz tego, w tym Essiaku, odnajdziemy srebrne drobinki, których praktycznie nie widać na paznokciach, co mnie niezmiernie cieszy. Nie jestem fanką brokatu ;)

Lakier nakłada się bardzo dobrze. Nie smuży i schnie w mig. Potrzeba dwóch warstw do pełnego pokrycia płytki. Trzyma się bez startych końcówek 4 dni, a po 7 jest do zmycia.
Jestem z niego bardzo zadowolona i na pewno zagości u mnie na stałe. Szczególnie że kosztował mnie tylko 15zł :)

Jeśli chciałybyście dowiedzieć się czegoś więcej o nim, zapraszam Was do Karotki. Karolina rozpracowała ten lakier w każdym detalu. 




Jak Wam podoba się taki odcień?
Macie jakiegoś ulubionego Essiaka?

Buźka!

21 komentarzy »

  1. Ha, ja też go pokazałam w towarzystwie zielonka :) Ładny jest, ale jak dla mnie te drobinki mogłyby być bardziej widoczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie kolorki właśnie lubię. Pięknie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzooo ladny odcien
    jak soczyste jabklo :)
    buziaki,milego weekendu x x x

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham takie odcienie, a lakierów essie jeszcze nie miałam okazji testować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Baw się dobrze na weselu! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się kolor i ten piękny połysk

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny i nie tylko na lato ale też i na takie jesienne dni:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny kolor :)
    Ja mam na razie tylko 4 Essiaki, ale moim ulubionym jest zdecydowanie Go Ginza, choć każdy z mojej gromadki często gości na panzokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam okazji testować lakierów Essie, ale kolor jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham takie cukierowe kolory na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolor, taki letni :) ja niestety nie miałam jeszcze tego szczęścia,by przetestować jakiś lakier Essie :/

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny. ale ja na jesien preferuje inne kolory :p

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny! ja kocham a crewed interest i master plan ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie u Ciebie wygląda, ale faktycznie u Ciebie gdzieś giną drobinki :( Szkoda, bo są śliczne! No, ale skoro Ty ich nie lubisz, to może faktycznie lepiej dla Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.