niedziela, 17 listopada 2013

Catrice Rocking Royal- nowa kusząca limitka


Lubię Catrice przede wszystkim za świetnej jakości cienie i pomadki. Dziś Wam chcę pokazać ich nową limitkę. Informacje pochodzą z ich strony.

Projekty łączące wyrafinowany krój z wystawnymi, ozdobnymi, ciężkimi tkaninami. Tkane złotem szaty i wspaniałe suknie z kryształkami z elementami rock-chic. Limitowana edycja Rocking Royals to prawdziwe źródło inspiracji. Styl współczesnych trendsetterek. Księżna Kate jest tak samo ikoną mody jak gwiazdy rocka, czy znane celebrytki  - “it girls” naszych czasów. Królewskie bogactwo i rockowe elementy będą obecne w  Limitowanej Edycji CATRICE “Rocking Royals” już tej  zimy 2013. Odcienie złota, fuksja, królewski błękit i szmaragd podkreślają ten modny styl. Efekty są tak wszechstronne jak same kolekcje: metaliczne cienie do powiek, aksamitne matowe pomadki, połyskujące pudry i paznokcie z efektem 3 D. Zapraszamy do odkrycia Rocking Royals – by CATRICE


Cienie do powiek

Cienie do powiek w kamieniu Velvet Metal Eyeshadows mają wspaniałą formułę i gwarantują metaliczne wykończenie. Limitowana edycja z wygrawerowanym inicjałem “RR” przywołuje skojarzenie z herbem rodzin królewskich.



Pomadka do ust Velvet Matt

Aksamitne odcienie mat dla modnego wyglądu ust w trend edycji Rocking Royals: miks glamour i  punk rock’a. Kremowa konsystencja pozostawia usta miękkie
i lśniące, a błyszczące czarne opakowanie dopełnia szyku. To must - have nadchodzącego sezonu.

Róż do policzków

Połączenie królewskiego dekoru z delikatnym, multikolorowym pudrem w odcieniach Śliwki. Dla efektu świeżej, ożywionej cery i zdrowego rumieńca -  w sam raz na szary jesienno-zimowy okres.

Pachnący puder rozświetlający

Arystokratyczna bladość i gładka, ujednolicona cera to podstawa modnego wyglądu w tym sezonie. Nałóż jedwabiście delikatny proszek z pigmentami odbijającymi światło za pomocą dołączonego puszka na twarz i dekolt i poczuj delikatny, niemal transparentny zapach.
 Oprócz tego będą lakiery, tusz, liner i pyłek do paznokci.
Ja wybrałam te produkty, które najbardziej kuszą i wydaje mi się, że warto im się przyjrzeć :)

A Wam coś się spodobało?


29 komentarzy »

  1. Róż do policzków mnie bardzo zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dawać ciekawy efekt. Jak go tylko dorwę :D

      Usuń
    2. Wydaje mi się, że kolor będzie mocno uniwersalny, ciężko o wpadające w fiolet róże :)
      Na pewno go dorwiemy ^^

      Usuń
    3. Jak u modelki na focie, daje taki lekki fiolet <3

      Usuń
    4. Dorwałam róż :D I ma on totalnie inny kolor niż na reklamowych zdjęciach! Górna część jest różowo fioletowa, a dolna czerwono bordowa z domieszką różu. brawa dla Catrice za zdjęcia reklamowe ;P

      Usuń
    5. Ja dzis też :D Ale nie było ani testera cienia który chciałam ani różu więc sobie odpuściłam :)

      Usuń
  2. Chyba muszę uważnie przyjrzeć się Catrice

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci ich metaliczne cienie w złocie i brązach- mistrzostwo :) Będę o nich pisać tylko fotki muszę znaleźć :P

      Usuń
  3. Mnie zaciekawił pyłek do paznokci, którego akurat nie pokazałaś. Szkoda tylko że jest jedynie czerwony kolor. Mogli wysilić się na inny kolor bo i Essence i Wibo mają taki kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spodobała mi się ta czerwień ;p Ja bym chciała żeby fioletowy może wypuścili pod szminę i róż :D

      Usuń
  4. Złoty i beżowy cień mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ex Pistols jest moim faworytem, ciekawe jaki się okaże w sklepie :)

      Usuń
  5. Przestań z tymi nowościami!!! Oszczędzam!!! ;) Wyjątkowo kuszące wydają mi się szminki i róż ... Och, jak ciężko żyć z nałogiem ... ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cupcake istnieje szansa że nawet się nie zorientujemy a limitka z Cartice będzie wykupiona :D Z MAC jest chociaż prosto, wiadomo że jak się przyjdzie do salony 1grudnia to jeszcze będzie :P

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. to tak ja ja ufff ufff :D

      Usuń
    2. Hahaha :D Urbanku Ty to masz tyle fajnych kosmetyków u siebie że tylko podziwiam z otwartą buzią ;)
      Obsession pamiętaj że jeszcze jest od piątku -40% na kolorówkę w Rossie :D

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że formułą będą podobne do tych z zeszłego roku.

      Usuń
  8. Podobają mi się te ziemiste cienie do powiek i zaciekawił róż

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi najbardziej spodobał się róż ,jest boski:):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezbyt przepadam za tą firmą, ale może skuszę się na szminkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. pomadki i róż wyglądają obiecująco:)

    OdpowiedzUsuń
  12. róż mi się szalenie podoba ;))

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.