wtorek, 5 listopada 2013

Shining bright like a diamond with MAC


I knew that we’d become one right away
Oh, right away
At first sight I felt the energy of sun rays
I saw the life inside your eyes

Słowa piosenki RiRi pasują mi idealnie do kosmetyku, które chce Wam dziś pokazać. Przedstawiam Wam rozświetlacz (coloure base) w odcieniu Diamonds. Jest to świetlista baza, którą możemy stosować pod makijaż jak i na, jako rozświetlacz. Ja nakładam ją właśnie w ten drugi sposób.
Odcień bazy jest ciężki do określenia, jest to połączenie brzoskwiniowych, złotych i odrobiny srebrnych drobinek. Baza znajduje się w pięknym złotym opakowaniu sygnowanym różowym podpisem RiRi. Nie spodziewałam się, że na żywo będzie prezentować się tak pięknie.




Baza nadaje buzi efekt fotoszopowej tafli na policzkach, co możecie zobaczyć na zdjęciu poniżej. Trzyma się przez cały dzień, bez praktycznie żadnej zmiany. Do tego jest bardzo wydajna. 5g starczy nam na na prawdę długo. Zastanawiałam się kiedyś nad Mary Luminizer, ale ta baza póki co zaspokaja moje rozświetlaczowe chciejstwa :)


I jak Wam podoba się efekt jaki daje ta baza?

Buźka!

38 komentarzy »

  1. Szczerze mówiąc, jak zobaczyłam prezentację na palcu, to się przeraziłam;o!! Ale gdy tylko moim oczom ukazało się zdjęcie na policzku, to uznałam, że to cudo! Nadaje świetnej świeżości, prezentuje się pięknie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu na palcu jest dość treściwa konsystencja :) i taka ilość wystarcza na oba policzki :)

      Usuń
  2. Pięknie wygląda na buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny! bardzo lubię wyraźne i widoczne rozświetlacze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście wspaniale wygląda!
    Czym go nakładasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Albo palcami na szybko albo pędzelkiem z tym że najczęściej jezyczkowym i rozcieram Hakuro H50 albo gąbeczką.

      Usuń
  5. Ja na razie używam Sun Beam z Benefita,ale MAC'owa wygląda zachęcająco...choć przy mojej mieszanej cerze rozświetlacza uzywam niewiele :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teś mam mini Sun Beam ale jakość wolę produkty bardziej stałe ;) Nie bój się też mam mieszaną, trzeba wyczuć tylko swojego pysiaka :)

      Usuń
  6. fotoszopowa tafla - świetne określenie :)))


    A prezentuje(sz) się pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam zadziwiona że jest aż tak dobra. Spodziewałam się rozświetlenia ale nie tego że wyglądam w niej jak z reklam :)

      Usuń
  7. wow, świetnie wygląda, mam z maca craem color base w kolorze pearl i sobie chwalę, chętnie wypróbowałabym inny kolor - ten mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pearl też jest śliczny :) Pamiętaj że Diamonda to limitka.

      Usuń
  8. Podoba mi się i to bardzo, w weekend jadę do Pragi, mam zamiar zrobić mały napad na Mac, więc może trafi w moje łapki to cudo <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę wyjazdu! Sama zbieram się do Pragi jak sójka :(

      Usuń
  9. Na twarzy prezentuje się niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie trochę za bardzo blink blink :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, fajny jest ;) Do mniejszego blinka mam 10 bene :D

      Usuń
  11. Mnie się podoba bo lubię wszystko co się świeci ;) opakowania tej kolekcji też bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękniasty, gdyby nie miałam mojego Soft & Gentle, RiRi byłby już mój : )

    OdpowiedzUsuń
  13. Co Ty robisz że masz taką piękną cerę. Zazdrość mną skręca ehhh :) Gładkie lico jak pupcia niemowlaczka. Rozświetlacz ładny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zośka geny, bo tak nie mam żadnych rytuałów ;) Ale z tym podkładem którego użyłam wygląda buźka super a dokładnie to Rimmel Match Perfection.

      Usuń
  14. Super wygląda u Ciebie :) Ja jednak nie używam rozświetlacza

    OdpowiedzUsuń
  15. Wydaje mi się że jest ciut za dobrze napigmentowany :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda pięknie... spać nie będę mogła...

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny, nienachalny efekt :) Bardzo subtelny, a jednocześnie "glam", super :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.