poniedziałek, 4 listopada 2013

VI spotkanie warszawskich blogerek czyli ...

... nagadałyśmy się, pośmiałyśmy i wypróbowałyśmy menu knajpy Kava i Vino.

Niedawno czyli jakieś półtora tygodnia temu wraz z 16 dziewczynami spotkałyśmy się aby zacieśniać blogerskie więzi i poznać nowe buzie, znane jedynie wcześniej z internetów. Oczywiście z częścią dziewczyn spotykam się prywatnie, ale raz na jakiś czas jest okazja poprzebywać w licznym, roześmianym i uśmiechniętym gronie.

Organizacji tym razem podjęła się Paula z Basket Of Kisses i Sylwia z Lacquer-maniacs. Bardzo im dziękuję za zaproszenie. Lokal wybrały dziewczyny fantastyczny. Dobre jedzonko, kawy i ciasta czyli to co wszystkie lubimy najbardziej ;) Do tego w moim najbliższym gronie siedziała Gray i Marta- się działo :P

Bawiłyśmy się świetnie. W końcu poznałam Bellitkę i Iwetto :) Więcej nie mam co Wam opowiadać i powielać treści, które już krążą po blogach i na pewno widziałyście obszerniejsze relacje ;) Jeśli jednak nie, to zapraszam Was do Pauli, która wszystko ślicznie opisała KLIK. Ja Wam tylko wrzucę kilka zdjęć autorstwa Marty (Make-Up Today, M-art Studio) z uśmiechniętymi, rozgadanymi pysiami.















Burżujek!!! <3



 
Oraz ogranizatorki:
   Basket of Kisses http://basket-of-kisses.blogspot.com/  
Uczestniczki spotkania:
 Charlotte’s Wonderland http://charlottes-wonderland.blogspot.com/ 
My Strawbery Fraise http://fraise26.blogspot.com/ 
Kaczka z piekła rodem http://kaczkazpieklarodem.blogspot.com/  
Rozmyślania Yasminelli http://yasminella-yasminella.blogspot.com/  




Buźka!

22 komentarze »

  1. Widzę, że spotkanie było bardzo udane, bo wszystkie buzie są uśmiechnięte :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzena bardzo! Jak zwykle się nagadałam za wszelkie czasy :D

      Usuń
  2. Faaaajnie było :D Ja dopiero wczoraj wszystko rozpakowałam i rozlokowałam do szufladek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze mam wszystko w torbach :D Jedynie balsamy i tusze wyjęłam i oddałam 3 kuzynkom :P

      Usuń
  3. Zazdroszczę spotkania :)
    miło patrzeć na takie uchachane buzie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia!:) Widać po minach, że spotkanie było bardzo udane. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko a ja czekam kiedy my się zobaczymy! Niby blisko byłam Chojnic ale dojechać nie lada wyzwanie z Charzykowy :(

      Usuń
  5. Sama chciałabym uczestniczyć w takim spotkaniu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cat nic nei stoi na przeszkodzie :) W środe dziewczyny widzą się przy Wileńskim :)

      Usuń
  6. Super musiało być ! Bo każda z Was taka zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. miło na Was popatrzec :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O widzę znajome twarze ;) a i wiewiór :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno super się bawiłyście :) Zazdroszczę spotkania.
    Fajny masz sweterek! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haaaaaaa :D Ja wiem że wielka ta wiewiórka ale on mi się tak szalenie podoba!

      Usuń
  10. Widać, że spotkanie udane ;) super... mnie osobiście nie udało się jeszcze na żadne załapać..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pirelka obserwuj fb i blogi, udzielaj się w komentach i na pewno Ci się uda :)

      Usuń
  11. spotkanie spotkaniem, ale jak miejsce fajne to ja je chętnie wypróbuję ze znajomymi - przyda nam się nowe miejsce na ploty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne spotkanie:) Mam nadzieję, że kiedyś też osobiście Was poznam:)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.