wtorek, 31 grudnia 2013

Sylwestrowy mani!

 

Hej dziewczyny!

Wszystkiego najlepszego w zbliżającym się 2014 roku! U mnie zapowiada się dość aktywny, na każdym polu ;) Mam nadzieję, że Wasz również. Obiecuję Wam, że w nowym roku odpowiem na wszystkie zaległe komentarze.
Jak zauważyłyście blog przeszedł mały lifting. Dojdzie jeszcze kilka rzeczy, tylko muszę dogrzebać się do kodów. Niby zmiany niewielkie (po drodze się rozjechało wszystko), ale ile roboty.

Chciałam Wam pokazać moje sylwestrowe mani. Co prawda nie jest to szał ciał, ale mi się podoba ;)
Na początku złapałam się za czarny lakier, potem za bordo i fiolet. W końcu stwierdziłam, a może niebieski? Tak rzadko go używam.
W ruch poszedł Essie, Avenue Maintain oraz Catrice, 41 Two Million Dollar Baby. Pisząc tego posta właśnie schną mi paznokcie. Potem drobne poprawki, Seche i jadę na kameralnego Sylwestra we dwoje ;)




I jak Wam się podoba?

Szczęśliwego Nowego Roku! :*




23 komentarze »

  1. Odpowiedzi
    1. Jest bardzo ciekawe i pasuje do chyba wszystkich lakierów

      Usuń
  2. Ślicznie wygląda. I w moim ulubionym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie! Ja też postawiłam na złoty brokat :)
    Szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Może nie koniecznie podoba mi się połączenie tego Essie z topem, ale oddzielnie podobają mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe mani :) Zatem udanego sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu - Szczęśliwego Nowego Roku! Wielu sukcesów na wszystkich polach Twojego życia, no i udanej zabawy dziś wieczór!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana. Tobie również wszystkiego co najwspanialsze!

      Usuń
  7. Super mani i szczęśliwego nowego Roku:):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś mi się wydaje że widziałam to złotko ostatnio w Naturze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądałam ostatnie te złotko od Catrice w Hebe i zaczynam żałować, że go nie wzięłam :) Świetnie się prezentuje w takim połączeniu kolorystycznym :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładne połączenie :) ja bym z przyjemnością nosiła je na co dzień :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.