sobota, 14 grudnia 2013

Vanille CollectOR Yves Rocher szuka nowego domku i recenzentki :)


Dziewczyny, tym razem do zrecenzowania jest rozświetlający balsam Vanille CollectOR Yves Rocher, o przecudownym zapachu świątecznej ostrej wanilii. Jego pojemność to 400ml.

Tak jak ostatnio, zgłoszenia przyjmuję w komentarzu pod postem.
Jeśli nie prowadzicie bloga, zostawcie mi dodatkowo swój mail w zgłoszeniu. 
Zgłaszać możecie się do niedzieli (15.12.2013).
We wtorek na facebooku napiszę do kogo poleci balsam.

Są chętne?


22 komentarze »

  1. Marzy mi się to cudo. Z przyjemnością je przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może i ja spróbuję....

    OdpowiedzUsuń
  3. Om, om - wanilia! :D Z przyjemnością potestuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też z przyjemnością przetestuję, kocham wanilię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. My też byśmy z chęcią przetestowały to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Są, są :) chętnie przetestuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem chętna :) Uwielbiam YR i wanilię <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Uuu cudowności! Chętnie przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio wanilia to jeden z moich ulubionych zapachów, więc nie mogę się nie zgłosić!
    Bloga nie posiadam, więc podaję e-mail: marti8991@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. przygarnę bardzo chętnie na zimowe wieczory:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętna! mój mail to gaja.kg@gmail.com zresztą pisałam już na fajsbooczku, że chętnie potestuję a mój facet chętnie mnie zwącha XD

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja z przyjemnościa zrecenzuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jestem chętna ;) nawet bardzo ;))).

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się

    kata_strofa@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. chciałabym:)
    mail: histttoria@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. wanilię chcę zawsze i wszędzie, więc jestem chętna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wanilię lubię bardzo, więc się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. om nomnom nom emilka_wolfart@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.