czwartek, 12 czerwca 2014

Zapachowe szczęście!


Miałam Wam dziś pisać o zestawie do włosów L'Oreal, ale przyszły do mnie dwie piękne paczusie i stwierdziłam, że no muszę się Wam pochwalić.


Raz na jakiś czas Ania z Kokardi robi zamówienia ze Stanów. Tym razem była nie lada okazja- świeczki, woski i zapachy do samochodów z Yankee Candle po 1$. Nic tylko brać :) Namówiłam trzy osoby na wspólne zakupy świeczek i tak oto wyszło nam wielkie zamówienie. Do tego wzięłam jeszcze z BBW balsam za 5$.




I przyszła nagroda od Marty czyli Kaczki Z Piekła Rodem :) Moje śliczne Goshyki :D


Paczajcie i cieszcie oczy, jak ja cieszę :D

51 komentarzy »

  1. Kolejnym razem proszę o cynk :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności, ja jutro w takim razie będę wypatrywać listonosza, by później nie czekać do poniedziałku, aby móc odebrać paczkę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje już też przyszły, jestem zachwycona wszystkimi :D

      Usuń
    2. Ja już 2 świeczki wypaliłam :D

      Usuń
  3. Czemu nie zdecydowałaś się na woski? Pachną o wiele intensywniej :) I jak to jest z tymi zbiorczymi zamówieniami ze Stanów? Chętnie bym się kiedyś przyłączyła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wosk to jednak problem zaraz trzeba kominek :P

      Usuń
    2. Kominek kosztuje 10 zł, 100 podgrzewaczy około 12 zł :D No właśnie też bym się chętnie przyłączyła :)
      Pozdrawiam EwelinaHell

      Usuń
    3. Chodziło mi o kominek pokazany na stronie producenta, a nie wolnostojący w każdym sklepie - tyle akurat wiem

      Usuń
    4. Woski są dla mnie, a szczególnie dla moich domowników, zbyt mocne i do tego muszę się bawić w wyjmowanie ich i chowanie do opisanych paczuszek ;)

      Usuń
  4. To ja się cieszę Twoim szczęściem :)) chociaż nie ukrywam, że sama taki zapasik bym przygarnęła :))

    OdpowiedzUsuń
  5. ożesz w mordę :p po 1$ to ja bym nabrała, że hohoh, a taaaak zbieram się już 3 msc żeby zamówić świeczki i woski ale jakoś wolę kupić kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja Cię kręcę w obie ręce ;) Ścianka YC - ależ musi obłędnie pachnieć ...Cieszę się, że Ty się cieszysz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo. Oddałam bratu dwie sztuki w tym ciasteczko i ono tak daje, nawet przez folię <3

      Usuń
  7. Wow :) ile zapachów :) zapas na pół roku :) Ależ to musi pachnieć :) Nic tylko siedzieć i wąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale zaszalałaś z YC! U la la!!!!
    I do mnie pewnie przyjdzie paczuszka dziś lub jutro!!! Już nie mogę się doczekać !!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaaa ile cudeniek !! :) I jakie piękne zdjęcia :)


    Gratuluje tej cudownej okrągłej liczby obserwatorów :) I cisze się, że mogłam zostać tysięczną osóbką ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo się cieszę. Mam nadzieję, że pozostaniesz dłużej ;) :*

      Usuń
  10. ile YC! :) chętnie bym kilka zabrała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale świeczek:) Chociaż stwierdzam, że te miniatury niestety praktycznie w ogóle nie pachną przy paleniu w porównaniu z wersjami szklanymi:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to Ty mówisz. Ja teraz palę trzecią z tego zestawu i pachnie. A ogólnie to czwartą, bo kiedyś miałam gruszkę z liśćmi <3

      Usuń
  12. wow paczki faktycznie cudowne i dużo w nich dobroci :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Do mnie jeszcze nie doszła paczka ale już czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super :) ja bym chciała żele antybakteryjne z B&BW bo widziałam, że w stanach super ceny mają :D szkoda tylko, że do Pl nie wysyłają

    OdpowiedzUsuń
  15. same cudowności ;) aż żal palić ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. O rany ile YC. Pewnie je czuć nawet przez folię.

    OdpowiedzUsuń
  17. jaaaak mogłaś mi to zrobic? :D nie przeżyję!
    o 12 z nich marzę!

    OdpowiedzUsuń
  18. ileeee zapachów, i jakie piękne lakiery <3

    OdpowiedzUsuń
  19. jezuuu jak będziecie jeszcze robiły zamówienie to daj mi znać : *

    OdpowiedzUsuń
  20. O mamo, jak fajnie!

    Mnie też dajcie znać, gdy będziecie coś zamawiać! :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapachowy raj - bym powiedziała).

    OdpowiedzUsuń
  22. Tyle zapachów, nie sposób się zdecydować, który palić pierwszy :] Widzę kilka moich ulubieńców - ahh Pink sands i Christmas cookie - najpiękniejsze :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pink Sand dziś był palony :D teraz boli mnie głowa :P

      Usuń

Podziel się swoją opinią.