środa, 18 czerwca 2014

L'Oreal Volumetry czyli objętość w butelce


Na początku maja zapytałam Was na facebooku, czy przetestować kosmetyki do włosów L'Oreal z serii Volumetry. Po Waszej aprobującej reakcji, zgodziłam się i wybrałam szampon 250ml, odżywkę 150ml i puder 78ml. Dziś jestem po ponad miesięcznych testach wszystkich trzech produktów i mogę Wam opowiedzieć, jak na moich przetłuszczających się włosach (a raczej skórze głowy), sprawdziły się te kosmetyki. Zapraszam do dalszej części notki.


Seria Volumetry jest przeznaczona do włosów cienki i delikatnych, pozbawionych objętości, lub mające tendencję do szybkiego tracenia jej- czyli coś jak u mnie. W skład produktu wchodzi kwas salicylowy, który ma za zadanie oczyścić skórę głowy z warstwy łojowej. Składnik Intra Cylane ma odbudować włosy cienkie na całej długości, a HydraLight ma nawilżać włosy i pozostawić je lekkie jak piórko. Całą serię kosmetyków Volumetry, w tym spraye, ampułki, maski, możecie zobaczyć na stronie hurtowni Fryzomania.


Szampon Volumetry to najbardziej udany produkt z całej trójki. Produkt ma za zadanie oczyścić, unieść włosy od nasady i sprawiać, żeby włókna będą miały większą objętość. Szampon zamknięty jest w ładnej, poręcznej buteleczce. Sama zawartość pachnie mi połączeniem kwaśnych winogron i cytusów- bardzo odświeżająco. Płyn jest gęsty i wystarczy niewielka ilość, aby porządnie umyć włosy delikatną pianą. Ja swoje myję codziennie, lub czasem co drugi dzień i do tej pory zużyłam pół butelki, czyli lekko licząc miedzy 30 a 50 myć. Osobiście, bardzo się z nim polubiłam, ponieważ dodał moim włosom objętości i świeżości. Nie zauważyłam natomiast tej objętości/gęstości dodanej do włókna włosa. Ten szampon mogę Wam polecić z czystym sumieniem i sama mam zamiar do niego wracać ;)


Odżywka Volumetry ma za zadanie nawilżyć i wzmocnić włókno włosa oraz go dobudować na grubość. Odżywka pachnie tak jak cała seria i posiada kremową, lekką konsystencję. Ja nakładam ją od połowy długości włosów. Sprawia, że moje włosy lśnią i dobrze się rozczesują. Jednak poprzez to odżywianie zabiera im objętości i koniecznie potrzebuję wsparcia pianki lub sprayu. Moja mama, posiadaczka krótkich włosów, stwierdziła natomiast, że szampon z odżywka dają u niej rewelacyjny efekt- miękkich, puszystych włosów. Osobiście do tej odżywki będę wracać, jedynie na większe wyjścia/stylizacje, ale na co dzień pozostanę przy samym szamponie. 


Odświeżający puder Volumetry to nic innego jak suchy szampon. Ma za zadanie odświeżyć włosy i nadać im efekt "push up". W tej kwestii spisuje się całkiem nieźle, porównywalnie do Batiste. Różni go jedynie- na plus mniejszy efekt bielenia, oj dużo mniejszy, a na minus cena. Przeważnie staram się nie oceniać dobrego kosmetyku po cenie, ale jednak efekt taki sam, to po co przepłacać ;)


Podsumowując, wszystkie trzy produkty jakościowo są bardzo dobre i do części z nich na pewno wrócę. Szampon kupię w większej pojemności, nad odżywką będę się jeszcze zastanawiać, ale na pewno nie skuszę się na puder. Produkty otrzymałam od hurtowni Fryzomania.


Znacie jakieś dobre produkty do włosów marki L'Oreal?
A może używałyście już Volumetry?


43 komentarze »

  1. Witam , też mam odwieczny problem z przetłuszczającymi się włosami , nie dość że są cieniutkie i delikatne to dopada je co jakiś czas łupież , wezmę pod uwagę szampon przy następnym zakupie . Sama jestem ciekawa jak się sprawdzi na moich włosach . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, niestety najprawdopodobniej jak i jak masz przetłuszczającą się skórę głowy. Dobre dla Nas będą szampony oczyszczające i do tego peelingi enzymatyczne. Obecnie stosuję peeling firmy MonRin i olejuję włosy kokosem. Przy tych zabiegach szampon Volumetry rewelacyjnie zmywa mi oleje :) Jak kupisz i użyjesz, daj znać jak efekty!

      Usuń
  2. Nigdy nie miałam włosowych produktów L'oreala, ale szampon brzmi jak idealny dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam kiedyś serię do włosów farbowanych i szalenie mi się podobała- mówie o profesjonalnej. Ze zwyklych np Elseve miałam wiele :)

      Usuń
  3. nie miałam jeszcze tych kosmetyków z chęcią pewnie wypróbuję szampon, chociaż przy moich krótkich włosach ostatnio preferuję 2w1 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym mieć krótkie włosy ale mi w nich nie będzie zbyt dobrze :(

      Usuń
  4. Ja mam suche włosy, więc ta seria raczej nie jest dla mnie. Myślałam, że spray okaże się unoszący, ale okazało, że to suchy szampon. Niemniej jednak linia profesjonalna Loreala to ciekawe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. opakowania na pewno zwracają uwagę :)

    suchy szampon jak najbardziej unosi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ładne i estetyczne :) Właśnie się zdziwiłam, z tym nie unoszeniem :D

      Usuń
  6. Znam tę serie szamponów z Loreal i uważam, że są znakomite:).

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam.

    Zupełnie mnie nie ciągnie do takich produktów. Poza tym moje włosy to suchary - zwłaszcza teraz, kiedy słońce je podpieka.

    OdpowiedzUsuń
  8. zapach szamponu brzmi świetnie, lubię świeże zapachy przy takich produktach. jak składy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na składach się nie znam, ale jak chcesz, to mogę Ci wysłać ich fotki na maila :)

      Usuń
  9. sterczy mi w lazience szampon 1,5l :d lubieee :) fajnie odbija od nasady :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elegancka pojemność :) Ja mam jeszcze jeden oczyszczający z MonRin i Sylveco i będę chciała wrócić do Volumetry.

      Usuń
  10. Jeśli chodzi o L'oreala to miałam tylko ich drogeryjne kosmetyki i niestety obciążały mi włosy ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten szampon chce wypróbować !

    OdpowiedzUsuń
  12. Stosuję odżywkę i mam takie same odczucia - świetnie odżywia, ale przy dłuższych włosach nie widać tej objętości. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie miałam z nimi do czynienia, ale jak uszczuplę zapasy to bardzo możliwe, że sięgnę po te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. przy cienkich, przetłuszczających się włosach to suchy puder zawsze w cenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy cienkich nie ma opcji żeby nie użyć. ja teraz cały czas używam Lorealowego :)

      Usuń
  15. Już od dawna mam ochotę na tą serię, ale zawsze mi jakoś nie po drodze ;) Mi w walce z przetłuszczającymi się włosami pomogła seria Seboradin Niger :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Seboradin ogólnie jest genialny! Miałam kilka sztuk zużytych takiego czerwonego sparyu. Pomógł mi na wypadanie włosów :)

      Usuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Zawsze lubiłam kosmetyki do włosów z Loreal, muszę zastanowić się nad tym szamponem :) Możesz polecić jeszcze jakiś inny?" bez linku

      Polecam ten albo Mon Rin, obecnie dla mnie dwa najlepsze. Jeszcze rewelacyjne szamponony ma Organic Beauty

      Usuń
  17. Coraz bardziej przekonuję się, że jednak profesjonalne linie kosmetyków do włosów są często lepsze od tych drogeryjnych... :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaciekawił mnie szampon i odżywka. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mam chęć wypróbować ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podoba mi się kolor opakowań :) Szampon, który nie bieli bardzo by mi się przydał, ale nie jestem pewna czy chcę tyle za niego płacić :/

    OdpowiedzUsuń
  22. Zastanawiałam się nad tym szamponem. Zawsze mocno wygładzałam moje włosy, ale ostatnio mam wrażenie że są ciężkie, aż za ciężkie i szukam czegoś co doda im lekkości. A powiedz mi czy włosy jakoś bardziej się nie puszą przy stosowaniu tego szponu?

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.