wtorek, 22 lipca 2014

Iconic 3, dobra paleta za niewielką cenę


Paletki Iconic marki Makeup Revolutio London to podobno dobre zamienniki Urban Decay Naked. Z tego względu kupiłam Iconic 3, która to ma być zamiennikiem Naked 3. W oryginale mam 2 i niestety, pomimo że cienie same w sobie są wspaniałe, tak odcienie okazały się nie do końca do mnie pasujące. Dziś chciałabym Wam napisać o niej kilka słów i pokazać jeden makijaż oka.

Lubię paletki,  szczególnie Sleeka. Zawsze znajdę w nich coś co mi się spodoba. Tym razem postanowiłam przekonać się o co cały ten szum. Czy ułamek ceny pierwowzoru choć odrobinę potrafi imitować jakość cieni UD? Okazuje się, że tak.


Dwanaście cieni zamknięte zostało w plastikowej kasetce. Nie należy ona do najtrwalszych. Od razu spód kasety z cieniami odkleił się od podstawy. Dla mnie to nawet lepiej bo mogę ją sobie spokojnie przełożyć na stolik, a jak bym się uparła i kupiła dużą kasetę magnetyczną, wsadziła wszystkie cienie na raz. Pomimo iż nie jestem fanka pacynek, dołączony pędzelek jest nadzwyczaj trwały.

Same cienie są rewelacyjne jeśli chodzi o przełożenie jakości do ceny. Perłowe/metaliczne są dobrze napigmentowane, mokre i trzymają się rewelacyjnie. Matowe jaśniejsze mówiąc kolokwialnie, nie urywają, ale ciemniejsze już są całkiem przyjemne.



Idąc od lewej:
  • Jasny biszkoptowy odcień może śmiało posłużyć jako baza lub pod łuk brwiowy. Nie jest mocno napigmentowany.
  • Perłowy delikatny róż ślicznie połyskuje przy wykończeniu delikatnego makijażu oka. Nie jest to ordynarna perła. Zastanawiałabym się czy one nie są w pewnym stopni metaliczne.
  • Szampański róż przełamany brzoskwinią o satynowym wykończeniu jest ładny i delikatny.
  • Beż z nutą różu i brązu dla mnie jest mało ciekawy i słabo napigmentowany. Wrzuciłabym go w jedną kategorię z jasnym biszkoptem. 
  • Perłowy róż jest ciekawym i intrygującym odcieniem. Wydaje się być metaliczny. Jest mokry, fantastycznie napigmentowany i trwały
  • Stare ciepłe złoto jest chyba po perłowym różu jednym z najpiękniejszych odcieni w tej palecie. Właściwości takie jak u poprzednika.

  • Cappuccino to jedyny mat godny uwagi.
  • Trzy metaliczne brązy: jasny, średni i ciemniejszy- rewelacyjne odcienie, które mogą się uzupełniać.
  • Ciemniejszy brąz z odrobiną śliwki- piękny do cieniowania.
  • Czerń ze śliwkowym brązem i fioletowymi drobinami- ciekawy odcień do przydymienia oka.

Oraz próbny makijaż:





Paletka jest rewelacyjna i warta zakupu. Cienie na sucho są przepiękne, a na mokro zyskują głębi i trwałości. Ja do zrobienia makijażu powyżej nie użyłam bazy pod cienie i wszytko trzymało mi się cały dzień. Dużym atutem tego zestawu cieni jest cena. można ją dostać obecnie za 20zł. Przy tej jakości jaką prezentuje to wprost cud miód :) 


Macie ją? Lubicie?

74 komentarze »

  1. Pięknie zrobione oczko <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest cudowna!!! i moje kolory... Gdzie ją zamawiałaś???

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż ;) A co do palety kurczę łamię się, choć pierwotnie planowałam skusić się na naked 3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iconic jakby nie było to ułamek ceny. Sprawdz na tej czy odpowiadają Ci odcienie. A jak tak, kup potem Naked 3.

      Usuń
  4. też się zastanawiam nad paletkami tej firmy...

    są bardzo kuszące
    śliczne oczko;):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z pryzjemnością bym sobie taką zakupiła <3

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze, ja chyba muszę zamówic wszystkie trzy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem że 2 do mojej urody nie pasuje. Ale też się nad 1 zastanawiam :D

      Usuń
  7. ma śliczną kolorystykę i bardzo ładnie prezentuje się na oczku, z pewnością jest warta uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciepłe odcienie u mnie wyglądają dobrze. Zimne nie koniecznie.

      Usuń
  8. Moje kolory i na dodatek w jednym miejscu ;) SUPER ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kuszą te paletki. Coś czuję, że się złamię i zakupię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupuj, tanie i większość cieni świetnej jakości :)

      Usuń
  10. mam na nią ochotę, jak na inne : p więc zapewne i ona będzie moja : ) a Twój makijaż cudnaśny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Patrzę na swatche tej paletki i... zaczynam żałować kasy wydanej na Naked 3 :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli kiedyś trafię na Naked3 w dobrej cenie to kupię :)

      Usuń
  12. Ja też jestem z niej niesamowicie zadowolona, za tą cenę? Rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam, całe szczęście udało mi się ją upolować ;) Teraz chyba wszędzie jest niedostępna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Paletka jest na mojej liście zakupowej, piękne kolory!
    Cudowne oczko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne oczko, piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo mnie kusi ta paletka ;) ale obecnie nigdzie jej już nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie ma jak jest http://urodomania.com/cienie/1431-makeup-revolution-iconic-3.html :P

      Usuń
  17. Trzeba przyznać, że bardzo przyjemnie ta paleta wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolory piękne ! świetna pigmentacja i cudnie zmalowane oka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś jak na tą cenę jest zachwycająca :) :* buziolki!

      Usuń
  19. Ja też noszę się z zamiarem kupienia tej paletki.Kusi mnie po kilku dobrych recenzjach,a Twoja tylko potwierdza że jak za te pieniądze to całkiem dobra paletka cieni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby była kiepska, nie omieszkałabym się z nią rozprawić na blogu :P

      Usuń
  20. Świetne zestawienie kolorów!
    Bardzo ładny makijaż - i ładnie sfotografowany!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem mi foty wychodzą, a czasem zupełnie nie ;/ Pomimo że ustawiam tak samo wszytko. Ruletka :D

      Usuń
  21. Swatche robią wrażenie! Paskudna z Ciebie kusicielka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny makijaż oka. Paletkę już zamówiłam i mam nadzieję, że szybko przyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Są cudowne! Tylko nie wiem czy wytrzymałyby u mnie cały dzień, a przy moim trybie życia to jednak podstawa..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałabyś się przekonać sama. U mnie się ładnie trzymają :)

      Usuń
  24. świetna ta paletka, bardzo ładne cienie! może kiedyś się na nią skuszę, chociaż na razie zadowolona jestem z mojej MUA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja MUA mam jedną. powąchałam, zawaliła gliną i odstawiłam :D się naużywałam że hej :P

      Usuń
  25. Kusi mnie ta paletka, totalnie moje kolory ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. mam i lubię, a bardzo polowałam i nie mogłam się doczekać, kiedy nasi zaczną ją sprzedawać

    OdpowiedzUsuń
  27. Generalnie mocno mnie nakręciłaś, chcę ją, a wcześniej nie chciałam ;)
    Oczko przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  28. łaaaaaa jakie oko!
    Mnie te paletki w ogóle nie kuszą, mimo że na zdjęciach cienie wyglądają zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne kolorki w paletce! Cudownie wyglądają też na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
  30. od srodka na prawo idealna dla mnie ;)) za rozami nie przepadam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te są na tyle delikatne że mogą być jako bazy do rozcierania :)

      Usuń
  31. Genialne kolory, oczarowały mnie ! Musi być moja. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Naczytałam się już mnóstwo dobrego o tych paletach, ale jeszcze mnie nie kuszą ;P

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam iconic 1 i 2 oraz shimmer esentials ale zastanawiam sie nam wersją matową i poluję na iconic 3

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam tą paletkę, lubię ale szału nie ma;) Śliczny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za 2 dychy to nie ma co się spodziewać nie wiadomo czego :D

      Usuń
  35. O a właśnie zastanawiam się, którą paletkę tej firmy kupić :D Na razie moim faworytem jest właśnie ta ;) Ma piękne kolory! A ja planuje wreszcie wziąć się na porządnie za malowanie oczu cieniami... :P

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.