piątek, 22 sierpnia 2014

Celia i jej różowy nudziak w kredce


Wiele osób pisało o pomadkach Celi dających błyszczykowe wykończenie. Oczywiście mam ją i podzielam tę opinię. Kiedy wyszły kredki do ust, nie mogłam się powstrzymać i musiała być moja ;) Jeśli chcecie zobaczyć ją w akcji, zapraszam na post!


Kredki Celi nie są drogie, ja swoją nabyłam tu klik, przy okazji wybierania rzęs Ardell. Niestety od razu musicie szykować się na poszukiwania swatchy w sieci. Odcienie na stronie i w rzeczywistości są diametralnie różne. Mój odcień nr 2, najpierw wygooglałam, żeby sprawdzić jak wygląda. 


Nr 2 to nudowy róż z drobnymi złotymi drobinkami, który rewelacyjnie wpasowuje się w delikatne makijaże. Jest wręcz idealny do ślubnych makeupów. Jest kremowa, szybko się nakłada, ładnie prezentuje na ustach i trwa na nich do 4 godzin. Jedynie co może mi w niej przeszkadzać to zapach, jest dziwny, nie babciowy, ani nie budyniowy. Ciężko jest mi go określić, ale na szczęście nie przeszkadza. Opakowanie jest plastikowe, a skuwka nie pęka, a przynajmniej mi nie pękła :)


Ślicznie wygląda na ustach! Trzeba mu to przyznać. Przez chwilę się zastanawiałam czy aby na pewno te usta pomalowane są Celią ;) Nie muszę chyba podkreślać, że to odcień idealny dla mnie na każdą porę roku? Uwielbiam takie odcienie.


Lubicie różowe nudziaki? Macie jakieś swoje ulubione?



59 komentarzy »

  1. Ale piękny kolorek! Idealny dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brałam na podstawie swatchy w necie i udało mi się znaleźć piękny odcień :)

      Usuń
  2. Też wybrałam dwójeczkę. Śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny kolor! :) Mój ulubiony <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobra cena, ładne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie się prezentuje na Twoich ustach ;) piękny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej, naprawdę bardzo ładnie wygląda! Taki róż mogłabym nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. słodziaczek z niego! ale sama bym jednak żywszy kolor kupowała bo takich nigdy wiele : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię nudziaki a ten jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny ten kolor :) bardzo takie lubię i chętnie noszę;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super, niedawno się zastanawiałam jak wyglądają te pomadki na ustach :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny, bardzo delikatny efekt, dzienny

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny kolorek i cena faktycznie nie wysoka

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście wygląda cudownie !!! Szkoda, że u mnie Celi nie ma stacjonarnie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też. W Wawie widziałam tylko w Jasminie Celię ale kredek nie było.

      Usuń
    2. Zostaje internet na zamówienie ich;)

      Usuń
  14. piękny kolor - aż żałuję, że nie mam za bardzo dostępu do Celii.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kredki jeszcze nie miałam, ale pomadki Celi to pamiętam, że moja babcia używała <3 ależ wspomnienia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie wygląda, bo jest to naturalny kolor. Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  17. Uuuu fajnie wygląda na ustach :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. ale śliczna! bardzo lubię pomadko-błyszczyki Celii, więc może i na taką w kredce kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny odcień, myślę że i mi by pasował :) Nie wiedziałam, że Celia ma takie kredeczki w swojej ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wprowadzili je chyba ze 2 miesiące temu. Tak mi się przewinęło gdzieś ::::::::)

      Usuń
  20. Przepiękny kolor, chyba muszę i Celię wypróbować. Pomadki w kredce skradły mi serce

    OdpowiedzUsuń
  21. kolor bardzo mi się podoba, ale nigdzie nie mogę znaleźć składu tej pomadki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jej nie miałam na opakowaniu :( Pewnie trzeba napisać do marki.

      Usuń
  22. Prezentuje się bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię takie odcienie maziedełek do ust ! śliczny jest !

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny kolor :) Sama zaglądałam do standu z tymi kredkami, ale po mizianiu ręki testerem zniechęcił mnie do zakupu zapach niestety... Dlatego pozostaje mi życzyć miłego używania :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, u mnie nie mam brzydkiego zapachu. Może zjełczały na standzie?

      Usuń
  25. Bardzo ładnie wygląda na ustach. Zastanawiam się nad kupnem jakiejś ale kolory właśnie są strasznie przekłamane.

    OdpowiedzUsuń
  26. faktycznie bardzo ładna! ;p

    OdpowiedzUsuń
  27. No nie spodziewałabym się że będzie taka dobra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Myślałam że opakowanie nie wytrzyma, a kolor będzie znośny.

      Usuń
  28. śliczny kolor!! ja mam nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja ostatnio bardzo polubiłam się z kredkami do ust.

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.