piątek, 1 sierpnia 2014

French Kiss z MAC


Jedna z czterech kredek do ust z serii Osbourne dla MAC, to propozycja Sharon. French Kiss, bo taka jest jego nazwa, to ciekawy, soczysty i przede wszystkim słodki odcień. Tradycyjnie, jak na wyjście większości limitek, szybkie swatche/makijaże, aby móc ją dorwać. Pełna recenzja będzie później.


Na początku myślałam, że odcień zupełnie nie jest dla mnie. Karmelowe brązy, kto by przypuszczał? A jednak, podobam się sobie :D 


Ta delikatna pomadka o błyszczykowym wykończeniu, jest zamknięta w formie kredki. Dodatkowo na czerwonym opakowaniu jest nadrukowany autograf Sharon Osbourne. Całość ładnie się komponuje i współgra z lookiem Sharon, jaki możemy zobaczyć w telewizji czy chociażby na zdjęciach promocyjnych. Nie utrzymuje się ona jakoś super długo, ale jak na delikatną formułę, w swojej klasie to zdecydowanie mocna czwórka z plusem.


Dziurki od nosa atakują :D


Odcień jest ładny i wydaje mi się że do mnie pasuje. Forma kredki jest łatwa w aplikacji, a sam produkt nie wchodzi brzydko w bruzdy.

Jak już ją dobrze przetestuję, dam Wam znać co i jak :)


Pasuje mi ten odcień?
Lubicie kredki do ust?

44 komentarze »

  1. Bardzo przyjemnie na ustach wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pasuje Ci, strasznie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne wykończenie, takie mokre ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Wam razem Anula! *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. ten kolor już bardziej "mój" ;p ale Tobie też pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta akurat nie dla mnie, bo błyszczy sie ; (

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja tak lubię jak sie błyszczy :D Mam wąskie usta :(

      Usuń
  7. zupełnie nie mój odcień, ale na twoich ustach wygląda bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym powiedzieć żebyś obadała, ale w krk nie będzie Osbournów.

      Usuń
  8. Uwielbiam takie odcienie jak zaczyna się jesień.

    Hmm udana z Was para :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że będzie z tego przyjaźń ale to się zobaczy za miesiąc.

      Usuń
  9. Czekam, kiedy ta kolekcja będzie dostępna na stronie MAC :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dniach zapewne bo w salonach już podobno jest. Jeśli się dowiem kiedy to dam znać :)

      Usuń
    2. Koniecznie daj znać! Bo ja wchodzę co parę godzin na stronkę. Te produkty takie fajne, boję się, że mi wykupią, a mam ochotę aż na dwa :P

      Usuń
    3. Ja dumam nad paletką Kelly :-) Popytam dziewczyn bo wiem że w MACach warszawskich już są.

      Usuń
    4. Szkoda, że tylko w warszawskich MACach ta kolekcja będzie dostępna stacjonarnie :/ Podskoczyłabym sobie w Katowicach do galerii, która akurat jest po drodze, kiedy idę na przystanek. A tutaj trzeba niestety czatować na pojawienie się kolekcji w necie :/

      Ja mam ochotę na MSF duo i róż Kelly :D

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Wchodzi na dniach do salonow a swatchy w sieci jak na lekarstwo.

      Usuń
  11. Ale ładny odcień, pasuje Ci ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pasuje Ci ! Kolorek jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Do twarzy Ci w tym odcieniu:) Czasem warto poeksperymentować:) Nigdy nie przypuszczałam, że pomarańczowa pomadka będzie komponowała się z moim typem urody, tymczasem spotkała mnie miła niespodzianka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdro!!! Ja mam pomarańcz z Bourjois i niestety zupełnie nie czuję jej. Tobie odpowiada wiele odcieni! Ale i tak czerwień najlepsza <3

      Usuń
  14. bardzo ładnie Ci w tym kolorze. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie ci w tym kolorze :-) Ja się czaję na paletkę Kelly, ale na stronie jeszcze niedostępna :-(

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo przyjemny kolor. Wydaje się uniwersalny dla wszystkich typów urody.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się tak wydaje, ale jeszcze nie sprawdzałam :)

      Usuń
  17. Mnie też się podobasz w tym odcieniu, jest wyjątkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Koralowe odcienie są dla ciebie stworzone. Pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.