czwartek, 31 lipca 2014

Kelly Yum-Yum, MAC


Dziś przychodzę do Was głównie z makijażem, w którym pierwsze skrzypce gra pomadka Kelly You-Youm MAC, będąca częścią najnowszej kolekcji Osbourne. Limitka wchodzi do salonów w Gal. Mokotów, Złote Tarasy i maccosmetics.pl, w sierpniu.

Pomadka o odcieniu żywego różu posiada wykończenie satin- jedno z moich dwóch ulubionych wykończeń w MACu. Opakowana jest w blado fioletowy nabój z nadrukowanym autografem Kelly Osbourne. Na chwilę obecną mogę Wam jedynie powiedzieć, że jest trwała i ma piękny, soczysty odcień. Jestem ciekawa czy różni się wiele od Candy Yum-Yum.




Piegi mi wyszły! :(




Odcień tego cuda bardzo ciężko uchwycić na zdjęciu, ale mam nadzieję, że Was chociaż odrobinę zachęciłam do przyjrzenia się całej kolekcji, jak tylko wejdzie. Nie muszę chyba mówić, że ja jestem oczarowana nią? 

Jeśli mi się uda jutro na szybciutko puszczę jeszcze swatche kredki do ust Sharon Osbourne, a tym czasem pozdrawiam Was z Wrocławia! :*


Jak Wam się podoba Kelly Yum-Yum?
Lubicie żaróweczki na ustach? ;)

41 komentarzy »

  1. Totalnie nie widzę się w takich kolorach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) Mój facet się zachwyca moimi ustami w niej. Wczoraj ją nosiłam cały dzień.

      Usuń
  2. Do twarzy Ci z piegami :) a pomadka świetna od dawna choruje na klasyczną Candy yum yum, mam wrażenie, że świnka skarbonka jest już gotowa, podczas zakupów obejrze je obie, to wykończenie również do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Same piegi lubię u rudych dziewczyn :p U mnie to są jakieś koślawe. Zobacz koniecznie tą i Candy :)

      Usuń
  3. Fajne te Twoje piegi, więc nie marudź :)

    Mega mi się podobają takie żarówy! Czasami nawet się skuszę na coś w tym stylu, ale później wiadomo jak to jest z noszeniem... no nie ma gdzie, a jak się wymaluję tak na wyjście z facetem, to marudzi, że nie można nawet buziaka dać :D Tak czy inaczej - podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krzywe! Z jednej strony bardziej :/
      Ha! Mój tak samo! Ale przedwczoraj o dziwo nie marudził! :D

      Usuń
  4. Piegi są super! Szmina daje czadu, ogromnie mi się podobają takie intensywne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor :) uwielbiam takie intensywne kolory na lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym chciała jeszcze pomarańczkę ale wiem że mi kiepsko w takim odcieniu :(

      Usuń
  6. Świetna szminka, uwielbiam takie kolory. Będę szukać jej tańszego odpowiednika, bo wg mnie nie wszystkie szminki MAC są warte swojej ceny. Co nie znaczy, że są złe. Są piękne, a do tego estetycznie zapakowane.
    Widziałaś cienie z tej limitki?:) Ja niestety jak dotąd tylko na zdjęciach, ale wg mnie są obłędne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) Ja MACzki lubię, ale mam jeden odcień (Innocent/cence jakoś tak), który nie urywa. Widziałam tylko swatche. Miałam iść pomacać ale trafiłam do Wro. :P

      Usuń
  7. Śliczny kolorek, który mnie zachwyca, ale na moje usta jest zbyt odważny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie na mój typ urody ten kolor - nie zmienia to faktu, że naprawdę piękny, a pigmentacja jest idealnie mocna.

    Piegi są super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam chęć na matową Candy Yum Yum ale nie wiem czy matowa nie za bardzo mi ust pomniejszy, a nie lubię wychodzić za obrys.

      Usuń
  9. Obłędny kolor! Żarówy są świetne, zwłaszcza latem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I na paznokciach też! Zauważyłam że co raz śmielej noszę mocne krzykliwe odcienie.

      Usuń
  10. definitywnie robiła ją kelly, to jej kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  11. wow co za kolor! nie dla mnie ;p ale wykończenie ładne :)
    i piegi fajne! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój kolor ! <3 Ale kurcze, nie na moją kieszeń :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno gdzieś będzie jakiś odpowiednik. Chyba GRose ma matową.

      Usuń
  13. ale boski koooolor! i piegi sa przesłodkie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Candy Yum Yum daje totalne matowe wykończenie, więc tutaj jest różnica. Jestem ciekawa czym się różni ten kolor od Girl About Town... ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On po czasie się ładbie matowi. Mam go od 8na ustach i dopiero teraz się zjadł :D Lekko licząc 6-7h trwałości satin.

      Usuń
  15. Oczojebek :D Ale śliczny :) Na razie jednak nakupiłam sporo szminek, więc chyba sobie odpuszczę tą kolekcję... chociaż kto wie... ale znając życie i tak najlepsze kąski zostaną sprzedane w 5 min ;<

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowny kolor i jak pięknie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna <3 zreszta mowilam ci ze ja kochalabym : p

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię żaróweczki nie tylko na ustach, ale również na pazurkach i w mojej garderobie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielbię róże, fuksje i fiolety pod wszelką postacią :)

      Usuń
  19. Lubię takie kolory "na kimś", sama nie noszę ;), moją największą ekstrawagancją była fuksja z Wibo ... ;P

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda świetnie, ja czekam na moją Candy Yum Yum, dziś ma już być i to niedługo!
    A piegi są słodkie kochana, też mam na nosie szczególnie jak się pojawia słońce :D

    PS. Bardzo chętnie zobaczę porównanie oby Yum Yumów, pamiętam że pytałaś o to na FB :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam swatche :) Muszę obadać jak wyszły i wrzucę :)

      Usuń

Podziel się swoją opinią.