środa, 27 sierpnia 2014

YR wygładzająco-rozświetlający podkład, puder i korektor


W marcu pokazałam Wam korektor rozświetlający Yves Rocher i trochę o nim opowiedziałam. Dziś chciałabym Wam przedstawić dwa pozostałe produkty z tej linii. Jest to Youthful Glow Fundation oraz Youthful Glow Powder.



Podkład zamknięty jest w szklanej buteleczce z dozownikiem, który posiada przekręcaną pompkę, blokującą produkt przed niepożądanym wydostaniem się. Dla mnie jest to bardzo ważne, przy tego typu rozwiązaniach, ponieważ często wożę ze sobą kosmetyki i nie raz mi się zdarzyło sprzątać plamę po podkładzie w kosmetyczce lub torebce. Odcień jaki posiadam to beige 100, jest on drugi w gamie kolorystycznej beży, jakie oferuje marka.

Produkt dozuje się wygodnie, naciskając można regulować ilość wypływającego fluidu. Jego krycie jest od słabego do średniego. Delikatnie rozświetla cerę, nadając zdrowy i równy koloryt. Prócz tego podkład ma piękny, lekko różano-landrynkowy zapach. W moim odczuciu jest to produkt dla cery normalnej i suchej, która nie posiada żadnych większych problemów, a jedynie potrzebuje wyrównania. Produkt rewelacyjnie sprawdził się wiosną i wczesnym latem. Jego cena to 78zł, ale najlepiej czekać na promocje, wtedy można go dostać za około 39zł.


Puder wygładzająco-rozświetlający, to obowiązkowy produkt dla osób uwielbiających pudry. Jest bardzo drobno zmielony, powiedziałabym nawet że bardziej niż meteorytowy puder prasowany Guerlain. Nałożony na twarz (dołączonym pędzelkiem, który jest  całkiem całkiem), rozprasza światło nadając skórze świeżości, promienistości i zmiękcza jej rysy. Nie matuje jakoś znacznie, ale nadaje piękny i delikatny woal. Bardzo ładnie pachnie, tak jak podkład. W złotej plastikowej kasetce ukryte jest lusterko i pędzelek. Jest to puder, który uwielbiam i będę go kupować, jako zamiennik Guerlain. Mój odcień to 100 teint tres clair. Jego cena to 72zł, ale od czego są zniżki 50% ;)


Tak się prezentuje na twarzy podkład, korektor i puder:

Zdjęcie z kwietnia.

Zdjęcie z kwietnia.

Bardzo lubię te produkty, a szczególnie ciepłym uczuciem darzę puder, który śmiało może zakasować wiele selektywnych marek. 


Macie swój ulubiony puder?

53 komentarze »

  1. dla mnie chyba troszkę za blado :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież są inne odcienie ;) Ja miałam taki, jaki akurat był w tym okresie pasujący do mojej karnacji.

      Usuń
  2. Muszę iść zerknąć na te produkty w YR, wydają się odpowiednio jasne dla mojej karnacji ;) Od dawna kusi mnie ta seria :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, są bardzo, bardzo jasne. Ja i tak wybrałam drugi, a przeważnie pierwszy odcień potrafi być na mnie dużo za ciemny.

      Usuń
  3. Mnie od początku zaciekawił ten puder;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zaciekawił mnie ten puder ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Musze sprawdzić ten puder.. Wcześniej nie znosiłam Yves Rocher bo nigdy nie trafiłam na dobry produkt tej marki, jednak po użyciu cieni do powiek stwierdzam, że nawet, nawet się przekonuje..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, co bo oni mają takie sinusoidy. Raz dobrze, a raz kompletnie źle. Sama kiedyś nakupowałam górę pielęgnacji, która okazała się nie być taka, jak sobie ją wyobrażałam ;)

      Usuń
  6. Pięknie kryje! Ciekawi mnie ten puder ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. I podkład i puder wyglądają interesująco, już same opakowania są bardzo ładne. Kolorówki z Yves Rocher jeszcze nie miałam, może kiedyś skuszę się na puder albo i podkład o ile będę mogła dopasować kolor w sklepie stacjonarnym. A później kupię przez internet. Online są zazwyczaj lepsze promocje, więc poczekam na jakieś -50%. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt! Ja głównie robię zakupy on line, bo często jest -50% na cały koszyk i to z zielonym znaczkiem :D

      Usuń
  8. Podkład ciekawy, ale faktycznie poczekam na promocje, bo trochę drogi jest :)

    OdpowiedzUsuń
  9. puder w złotej puderniczce wygląda cudownie, Twoja buzia TEŻ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Puderniczka, choć plastikowa, jest urocza.

      Usuń
  10. Raczej nie nadawałyby się dla mnie te produkty, u mnie puder musi chociaż na trochę zmatowić cerę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwierzysz, że nie mam ani jednego kosmetyku z YR? Muszę chyba dokładnie sprawdzić ich ofertę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dawno temu rozstałam się z płynnymi podkładami bo po prostu mojej skórze nie służyły ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj :( U mnie nie zauważyłam żeby coś się działo z buźką.

      Usuń
  13. Podoba mi się efekt tego podkładu !

    OdpowiedzUsuń
  14. wiesz co teraz zrobiłaś?! że chcę kupić ten puder!

    OdpowiedzUsuń
  15. O, czuję się mocno zainteresowana ! Mój ulubiony puder to MAC Mineralize Skinfinish Natural, ale chętnie poszukam mu konkurencji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popatrz, nie wiem czy będzie w tej kategorii co MAC, bo nie miałam ich pudru, ale na pewno ten z YR jest podobny do G.

      Usuń
  16. W promocyjnej cenie skuszę się na podkład i korektor. Moja skóra nie jest bardzo wymagająca więc myślę, że fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co przepłacać, skoro marketing firmy opiera się na promocjach :D

      Usuń
  17. Chętnie wypróbowałam korektor z tej serii, bo mój Lumi Magique dobija pomału denka.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam teraz chętkę na ten puder... :-) Dzisiaj pisałam o tym korektorze, średniaczek z niego ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On ma tylko delikatnie rozświetlać, niestety nie jest jakoś mocno kryjący.

      Usuń
  19. Puder faktycznie wygląda świetnie, no i opakowanie cieszy oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś dla sroczek :) Mam go od marca/kwietnia i nadal wygląda jak nowy.

      Usuń
  20. W sob idę do sklepu YR, więc zobaczę co mi wpadnie w oko i kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznei wszytsko razem wygląda :) bardzo fajnei, że jest dostępny taki jasny odcień, a opakowania produktów wyglądają bardzo ekskluzywnie ;)
    czuję się skuszona :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są to na prawdę jasne odcienie, co w polskich realiach jest rzadko spotykane.

      Usuń
  22. Jakby podkład był mocniej kryjący byłoby super, ale puder mnie kusi nie powiem :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po mocniej to do Revlonu :P Puderek, cieszy oko i dla mnie porównywalny z droższymi, selektywnymi markami.

      Usuń
  23. bardzo fajnie wyglada Twoja twarz w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak będę w centrum muszę do nich zajrzeć

    OdpowiedzUsuń
  25. muszę polować na promocję i wtedy wypróbować;)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.