wtorek, 2 września 2014

Tag urodowy, 40 pytań do...

źródło
Postanowiłam wykonać jakiś tag. Dawno nic takiego nie było na blogu. Jeśli znacie jakieś ciekawe, dajcie znać, chętnie zrobię :) Ten znalazłam na blogu Pani Malutka.

1. Ile razy dziennie myjesz swoją twarz? 
Dwa razy dziennie, przeważnie. Czasem zdarzy mi się częściej, jeśli coś robię "brudzącego" lub zabiegi upiększające ;)

2. Jaki masz typ cery? 
Porąbany :D Serio. Raz jest sucha, potem tłusta. W tym tygodniu trądzikowa.

3. Co jest obecnie Twoim ulubionym produktem do mycia twarzy? 
Woda, a poważniej peeling Yasumi, który Wam za jakiś czas pokażę.

4. Czy używasz peelingów do twarzy? 
Jasne, uwielbiam je.

5. Jaka to marka?
Obecnie Yasumi, ale tak jest ich wiele. Zależy co mi w ręce wpadnie.

6. Jakiego kremu do twarzy używasz?
Lumene krem z wit. C lub Lumene krem nawilżający. 

7. Czy masz piegi?
Zdarzają mi się, przy nosie. 

8. Używasz kremu pod oczy?
Tak, znaczy czasem, jak mi się przypomni. Obecnie mam FlosLeka.

9. Miałaś kiedyś problem z trądzikiem? 
Nie nazwałabym tych kilku pryszczy na czole, problemem ;)

10. Używałaś kiedyś tabletek przeciw trądzikowych? 
Przeczytałam coś innego xD

11. Jakiego podkładu używasz? 
Ciężkie pytanie! Bo w jednym tygodniu potrafię użyć trzech różnych. Ale ostatnio używam przede wszystkim Lily Lolo, mieszanki MAC Studio Fix z Rimmelem Match, Eisemberga i chyba to tyle. Mówimy o ostatnich dwóch tygodniach.

12. Co z korektorem?
A co ma z nim być? :P Pod oczy Benefit, na resztę Catrice.

13. W jakiej tonacji jest Twoja skóra twarzy?
Neutralna, może trochę w żółty.

14. Co sądzisz o sztucznych rzęsach?
Nie rozmawiałam z nimi, w sumie ;) Poważnie to lubię, nie mam nic przeciwko nim. Potrafią ładnie podkreślić oko.

15. Czy wiesz, że maskary powinno się zmieniać co 3 m-ce?
Wiem, no i co? :D 

16. Jakiej maskary teraz używasz?
Lumene wydłużającą, YR volume, MAC extended, Benefit real.

17. Sephora czy MAC?
Oba przybytki mają coś w sobie ;)

18. Masz kartę pro do MAC?
To przesłuchanie?

19. Jakich narzędzi używasz do aplikowania makijażu? 
Dłutem odkuwam... Pędzle, gąbka BB.

20. Używasz bazy pod cienie?
Używam, ale nie bazy bazy, tylko cienia w kremie, korektora, podkładu.

21. Używasz bazy pod makijaż?
Tak, kremu, serum albo bazy pore proffesional z Benefitu lub Gosha.

22. Ulubiony kolor cienia do powiek?
Beże.

23. Kredka do oczu, czy eyeliner w płynie? 
Kredka forever <3

24. Jak często dźgnęłaś się w oko kredką?
Częściej mascarą :P


25. Co sądzisz o pigmentach/sypkich cieniach?
Przy wprawie jest super :)

26. Używasz kosmetyków mineralnych? 
Tak, zdarza mi się.

27. Ulubiona szminka? 
Angel z MAC :D

28. Ulubiony błyszczyk? 
Nie posiadam takiego. Wszytko zależy od humoru.

29. Ulubiony róż? 
MACowe różyki, wszystkie <3

30. Kupujesz kosmetyki na E-bay/Allegro? 
Tylko koreańskie. Kiedyś kupowałam bardzo dużo, teraz staram się nie kupować na tych portalach. 

31. Lubisz kosmetyki z drogerii? 
A czemu mam nie lubić?

32. Czy kupujesz swoje kosmetyki od ulicznych sprzedawców lub na bazarach? 
Ja wiem, nazwa bloga powinna zobowiązywać, ale nie :P

33. Czy chciałabyś chodzić na lekcje wizażu? 
Chciałabym pójść do szkoły wizażu, np. taka Mokotowska <3

34. Czy zdarza Ci się niezdarnie nakładać makijaż? 
Oj tak. Są takie dni, kiedy nic nie wychodzi i zanim się zabiorę, już wiem, że nie będzie to dzieło życia ;) No chyba, że to styl kubistyczny.

35. Zbrodnia w makijażu, której nie możesz przeżyć? 
Pomarańczowy podkład i czarne brwi do platynowych włosów.

36. Lubisz kolorowe makijaże? 
Owszem.

37. Która gwiazda wg Ciebie ma zawsze świetny makijaż? 
Yyyyy... ja? :D Hahaha...  No dobra, strzelam, Jessica Alba.

38. Jeśli miałabyś wyjść z domu używając tylko jednego produktu, co by to było? 
Podkład Lily Lolo.

39. Czy wychodzisz z domu, bez makijażu? 
Jasne, że tak. Nikt mnie nie zaczepi :D

40. Czy sądzisz, że wyglądasz dobrze bez makijażu?
Sądzę, że nie. Choć wieczorami to i tak nie widać :P


Oł dzizas, jaki suchy ten tag... Myślałam, że będzie ciekawszy. Moje niektóre odpowiedzi  są spowodowane tym, że chciałam go ożywić ;) Mam nadzieję, że czegoś się o mnie dowiedziałyście. Jeśli macie chęć odpowiedzcie na niego pod postem, lub na kilka pytań z niego .


Który punkt Wam się podoba?


38 komentarzy »

  1. "Pomarańczowy podkład i czarne brwi do platynowych włosów" - o tak, to jest to co tygryski lubią najbardziej ;) Mnie aż żal ściska, jak czasem widzę tak zrobione dziewczyny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam takie koleżanki, a raczej stare znajome z podstawówki i gimnazjum. Ograniczam się do "cześć" :P Więc im nie zwrócę uwagi na ten drobny fakt :D

      Usuń
    2. A widziałyście reklamę perfum, które sygnuje Rita Ora. Ona ma właśnie jasne włosy i węglowo czarne brwi i do tego soczyście czarowne usta <3 MEGA! Chciałabym tak wyglądać!

      Usuń
    3. http://polki.pl/work/privateimages/formats/V5_MT_LIFE/205055.jpg
      ZOBACZCIE!!! <3

      Usuń
  2. Padlam z pytania 32. Nazwa zobowiązuje : p hahahaa pomarańczowych podkładów tez nie lubie i brwi markerowych na ktore ostatnio moda. A swojej szminki ulubionej nie mam (mam ich za duzo) za to blysCzyk to na pewno moj ukochany z revlona <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się :p Szminki kocham MACzkowe, ale błyszczyków mam tyle, że nie wiem... chyba GOSHowe.

      Usuń
  3. Fajnie potraktowałaś ten tag, wyszedł super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahaha " typ cery ? - porąbany :D " ♥ U made my "day" :D hi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ona nawet nie jest mieszana, ona jest dzika :D

      Usuń
    2. Ja to mam koszmarne trio ! trądzikową , naczyniową i do tego tłustą ! :D Więc nie wiem co gorsze Ania ! :D

      Usuń
    3. Paula S. możemy przybić sobie piątkę, bo mam to samo :D

      Usuń
    4. Paula, o nie :( Jeszcze tłusta i trądzikowa to w parze, ale naczynka :( Ja mam tylko przy nosie i jak biorę mocniejszy produkt do oczyszczania, to szczypie.

      Usuń
    5. Też mam porąbaną cerę jak Paula, już bym wolała wahać się pomiędzy suchą a tłustą :-/ A dźgnięcia maskarą również mi się zdarzają :)

      Usuń
  5. Hahaha "porąbana cera" :D <3

    OdpowiedzUsuń
  6. No właśnie, masz kartę pro Mac? To już przesłuchanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za post! ;) Niektóre pytania są zabawne:):)

    OdpowiedzUsuń
  8. To pytanie jeszcze ode mnie z pielęgnacji - "Najlepszy Twoim zdaniem krem na noc dla 26 latki? :)"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy od cery. Ja mam Lumene wit. C na noc i Lumene mocno nawilżający na noc. Staram się kupować kremy zestawami dzień/noc. Dobry jest też olejek kakaowy Palmersa.

      Usuń
  9. całkiem spoko tag ;) ja jeszcze nie robiłam żadnego, może też się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 35 i mnie odpycha, bardzo fajny tag ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też nie zmieniam mascary co 3 miesiące :) heheh
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam mascarę z Oriflame i przeżyła ze mną ponad pół dekady :P

      Usuń
  12. Ja osatnio zrobiłam fajny u siebie :) tak mi się przynajmniej wydaje :D
    http://kasikowo89.blogspot.com/2014/08/tag-wolaabys.html zachęcam do zrobienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje odpowiedzi bardzo ożywiły tag :) Zrobiło się bardzo wesoło;)

    OdpowiedzUsuń
  14. "Pożyczę" sobie pytania o ile się nie obrazisz :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomaranczowy podklad i czarne brwi hahahah ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny tag ;) chyba go wykorzystam zeby uzupelnic sowj profil urodowy :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.