wtorek, 21 października 2014

Czerwony kuferek dobroci :)



Niedawno przyszła do mnie duża paczka od sieci Rossmann. Tego dnia, kurier spotkał mnie jak wracałam z obrony mgr. Było to bardzo miłe, dostać takie ładne, duże, czerwone pudełko w którym nie wiedziałam co się znajduje. Otwieranie jej dostarczyło mi dużego kopa pozytywnej energii i zrobiło mi się na prawdę miło, kiedy przeczytałam, że wybrali dwa produkty z myślą o mnie. Chciałabym Wam dziś pokazać co się kryło w moim pudełku i jakie są moje pierwsze odczucia związane z doborem produktów.



Otwieram wieko, a tam pełno produktów! Olejki, peeling,  balsam, maska do rąk, koc polarowy i folia. Dodatkowo instrukcja i wykaz produktów do body wrappingu i liścik. Jakbym się znalazła w sklepie pełnym cukierków. Koca użyłam od razu, ponieważ tego samego dnia zaległam z gorączką. bardzo mi pomógł i wiem że nie rozstanę się z nim przez całą zimę! Oczywiście polarowy kocyk, nie jest przypadkowy, tak samo jak folia (nie uwieczniałam jej) z której ucieszyła się moja mama ;) Te dwa produkty wraz z kosmetykami mają tworzyć kurację wyszczuplająco-ujędrniającą. Mam nadzieję, że się zbiorę w sobie i zrobię ją.






Od lewej możecie zobaczyć olejek do ciała Kwiat wiśni & Ekstrakt z róży (150ml) ma delikatnie żelową konsystencję, szybko się wchłania i pięknie pachnie. Olejek pod prysznic z olejkiem migdałowym i ekstraktem z bambusa (250ml) pachnie jeszcze lepiej niż wiśnia, ale jeszcze nie używałam. Olejek do kąpieli olej sezamowy i wanilia (150ml) miał swoją premierę w wannie 3 dni temu. Sprawdził się znakomicie podczas odmaczania  ;)




Kolejny produkt to masło shea z olejkiem migdałowym (200ml), które mam zamknięte i czeka na pomysł, co z nim zrobić. Zielony słoik to peeling solny z oliwą z oliwek i zieloną herbatą (300g), który pachnie tak energetycznie, że co chwila sięgam żeby tylko się zaciągnąć samym aromatem. Tam powyżej jest jeszcze saszetka zawierająca maseczkę do rąk z masłem shea, jestem ciekawa czy poradzi sobie z moimi dłoniami. 





Dodatkowo w moim kuferku dobroci od Rossa znalazły się dedykowane dla mnie dwa olejki: Olejek do ciała olej jojoba i masło shea (150ml) oraz Alterrowy olejek brzoza i pomarańcza (100ml). Jestem zachwycona tym dodatkiem, ktoś w końcu na prawdę przejrzał blog i zauważył, że aktualnie jestem zafascynowana olejkami wszelkiej maści i zużywam je na potęgę! 

Odnoszę wrażenie, że moją paczkę wypełnia góra pachnących olejków, które mają za zadanie mnie zrelaksować. Chętnie zapoznam się z obiema markami, których produkty otrzymałam, ponieważ nie znam zupełnie Wellness&Beauty, a z Alterry miałam tylko szampon. Podoba mi się wygląd produktów, zapach i jakość wykonania kosmetyków. Widać że w paczkę włożono sporo serca, dobrano odpowiednio produkty, tak aby się uzupełniały ale jednocześnie różniły, oraz ślicznie zapakowano. Ciekawa jestem jak się sprawdzą olejki, wszytko przede mną.



Lubicie olejki? 
Znacie któryś z tych produktów?
A może podoba Wam się sama paczuszka? ;)

62 komentarze »

  1. świetna paka i super, że ją personalizują! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super paka i jakie ładne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwony kapelusznik :D Jak tam nawsadzałam różnych rzeczy :D

      Usuń
  3. No paczka bardzo fajna! :) Jeżeli chodzi o olejki to używałam kiedyś lawendowego, tylko nie pamiętam z jakiej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Do paczki to ja sie wam slinie, co prawda nie znam nic z tego, ale wyglada tak ślicznie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. J ana YT wyczaiłam, że są żele wszelkiej maści i coś czuję, że obojętnie nie przejdę.

      Usuń
  5. ale piękna paczuszka, i produkty na pewno przyjemne w użytkowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe są te paczki z Rossmanna :) pięknie zapakowane.

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowna zawartość, miłych testów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. super poczucha! Rossmann się postarał :)
    miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie, że rossman się postarał <3

    OdpowiedzUsuń
  10. miła paczka, zasłużony prezent po obronie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, ze bardzo się ucieszyłam. Nie wiedziałam kiedy przyjdzie, więc była to dla mnie miła niespodzianka.

      Usuń
  11. Świetne jest to pudełko, widziałam na kilku blogach:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej ale przyjemny prezent, pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. I żadnych zobowiązań, jak chcę to pokaże, jak nie to nie ;)

      Usuń
  14. Świetny prezent :) Tyle pachnideł i dobroci

    OdpowiedzUsuń
  15. Super paczka, czy seria WB jest dosetpna normalnei w rossmanach?

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale wspaniałości. Niech ci dobrze służą :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rossmann rozpieszcza ;)
    Zawartość paczuszki rewelacyjna ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ogromną paczka i przepięknie zapakowana!

    OdpowiedzUsuń
  19. Paczuszka jest zachwycająca:). Zazdroszczę:).

    OdpowiedzUsuń
  20. Wellness Beauty to dobre kosmetyki w niskiej cenie :) fajne masło do ciała, olejki tez niczego sobie - nie miałam jeszcze peelingu ale widzę, że zbiera świetne noty :) czaję się na niego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go pewnie dziś użyję, jestem ciekawa jak się sprawdzi :)

      Usuń
  21. Właśnie tak się zastanawiałam na co Ci ten czerwony kuferek, nowy kapelusz czy co :) Teraz wszystko jasne, zazdroszczę zawartości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś polubię kapelusze i jakaś sztuka tam trafi :D Póki co wrzuciłam inne kosmetyki czekające na opis :D

      Usuń
  22. Nie używałam tych kosmetyków. Daj znać, jak je na sobie przetestujesz.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zawartość świetna, podoba mi się. No i to pudełko ładne, można je potem jakoś wykorzystać ;) Ciekawi mnie ten peeling, słoiczek już mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow, nie wiedzialam, że Rossmann wysyła takie paczuszki :) Super niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Szczęściara gratuluje kuferki jest cudny ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne pudełeczko :) ja jakoś do olejków nie mogę się przekonać, odrzuca mnie ta "tłustość" :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajnie że personalizują paczkę :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.