wtorek, 28 października 2014

Wielka paka może być Twoja! Konkurs z marką Rossmann.


Bardzo spodobała Wam się mój czerwony kuferek dobroci od marki Rossmann z produktami Wellness&Beauty, dlatego dziś mam dla Was dobrą wiadomość. Sieć przekazała dwie paczki kosmetyków dla moich czytelników. W każdej z nich będzie znajdować się sześć produktów niespodzianek z W&B. Mam nadzieję, że będziecie mieć taką samą frajdę, jaką miałam ja podczas otwierania pudełka. Jeśli chcecie zdobyć kilka ciekawych produktów dla siebie, zapraszam do konkursu.

Kosmetyki Wellness&Beauty, w nowej odsłonie, zagościły niedawno na naszym rynku. Występują w różnych pięknie pachnących seriach. Charakteryzują się rozmaitymi kombinacjami zapachowymi, więc każda z nas może odnaleźć coś dla siebie. Ja polubiłam się z peelingiem z zielonej herbaty i olejkami, ale różnorodność produktów jest imponująca.  Od maseł, olejków i żeli poprzez peelingi i perełki do kąpieli. Można wybierać i przebierać. Ceny również zachęcają do spróbowania ich na własnej skórze. 

Jednak jeśli się jeszcze wahacie, mam dla Was zabawę. Wystarczy, że odpowiecie na pytanie. Spośród nadesłanych odpowiedzi wybiorę dwie, które najbardziej przypadną mi do gustu. Możecie również zamiast pisania wysłać zdjęcie, prezentację etc. (co wam w duszy gra) na maila bazarekkosmetyczny@gmail.com.

Powodzenia!


Regulamin:
1. Organizatorem jest bazarekkosmetyczny.pl, fundatorem nagród firma Rossmann.
2. Konkurs trwa od 27.10 do 17.11.2014.
3. Wyniki pojawią się w tym poście do 30.11.2014, poniżej regulaminu.
4. Nagrodami są dwa zestawy, sześciu losowo wybranych produktów.
5. Udział mogą wziąć osoby pełnoletnie, a młodociane jedynie za zgodą rodziców, wysłaną na bazarekkosmetyczny@gmail.com
6. Wysyłka nagród spoczywa na fundatorze i odbywa się na terenie Polski.
7. Konkurs nie jest grą hazardową.
8. Nagroda nie podlega wymianie na gotówkę.
9. Zwycięzca zobowiązuje się do wysłania swoich danych (adres i telefon) do 07.12.2014 na maila bazarekkosmetyczny@gmail.com. Po tym czasie nagroda przepada i wybierana jest kolejna odpowiedź.

WYNIKI

Dziękuję Wam serdecznie za udział! Odpowiedzi były zachwycające i takie pachnące. Zawsze mam problem z wybraniem osób, które chciałabym nagrodzić, bo najlepiej wszystkich bym postawiła na podium. Wasze odpowiedzi, przy których się rozmarzyłam, zbiorę razem w jednym poście i opublikuję po 10 grudnia.

Tymczasem chciałabym nagrodzić:

Dziuńkę za:

Gdybym mogła pomarzyć i stworzyć coś co by w 100% odpowiadało mojej osobie, byłby to kosmetyk w o konsystencji... waty cukrowej. Zamknięty w pięknym słoiku, o cudownym ombre kolorze, gdzie delikatne pastele mieszają się ze sobą... Pachniałby świeżo, odżywczo: nuty gruszki, mango, winogrona oraz delikatny akcent kremowy. Jego konsystencja zmieniała by się z waty w delikatny balsam, a pod wpływem ciepła, im dłużej byśmy masowały nasze ciało, w delikatny olejek. Myślę, że byłby to idealny kosmetyk do wykończenia porannej pielęgnacji, który dawałby energię na cały dzień! :) mam nadzieję, że kiedyś ktoś stworzy taki kosmetyka, aby moje małe marzenie mogło się spełnić.

Elżbieta Trocewicz za:

Mam suchą skórę i zależy mi na odpowiednim jej nawilżeniu. Ostatnio bardzo polubiłam oleje. Dlatego do serii Wellness&Beauty stworzyłabym olejek do ciała lawendowo-tymiankowy. Odświeżająco relaksujący zapach przeniósłby na fioletowe pola Prowansji :) Kosmetyk ten nie tylko nawilżałby skórę, ale i ją dezynfekował i leczył.

13 komentarzy »

Podziel się swoją opinią.