środa, 26 listopada 2014

Secrets of Beauty- ciekawe spotkania integrujące blogosferę kosmetyczną

źródło: Kuna Domowa
4 października odbyło się blogerskie spotkanie Secrets of Beauty- porozmawiajmy o urodzie, którego ojcem jest Michał z Twojego Źródła Urody. Są to cykliczne spotkania na których blogosfera kosmetyczna może wymienić się doświadczeniem, porozmawiać o ważnych kwestiach i spędzić miło i produktywnie czas. Nie są to spotkania "wpadłam na dwie godzinki i uciekam". Tu trzeba poświęcić pół dnia na wykłady i dyskusje. Szalenie podoba mi się ta forma, dzięki której wychodzę bogatsza o wiedzę. Jak napisała Kuna, te spotkania są jak uczelniane zjazdy lub konferencje.

Ilość informacji, roztaczania czaru marek, opisywanie składów, właściwości to wszytko unosiło się niczym olejki eteryczne i pieściło zmysły. Można było zadać kilka trudniejszych pytań przedstawicielom marek, pozachwycać się ich eksperymentami oraz nowościami. Do tego wino Carlo Rossi i wypieki Michała umilały nam czas.

źródło: aGwer

źródło: aGwer

Ja, jak zwykle byłam zachwycona poziomem organizacji, prezentacji i tego że spotkanie było nastawione na wiedzę, o którą wyszłam bogatsza. O przebiegu spotkania możecie przeczytać u Marty kilk, Michała klik lub też zobaczyć jego film- polecam!


Marki uczestniczące w spotkaniu:




Ze spotkania wyszłam bogatsza o nowe doświadczenia i blogerskie znajomości, które napędzają mnie do działania :) Podoba mi się forma spotkań BoS, ponieważ jest kreatywna i nastawiona na zdobywanie wiedzy i dialog.

Polecam wszystkim zapisanie się na fan pagea Secrets of Beauty, pewnie kolejna edycja już niebawem!

Jeśli masz problem z wyświetlaniem zdjęć, to wina Mozilli.

25 komentarzy »

  1. Jeśli chodzi o spotkania to nigdy nie byłam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Co jakiś czas czytam relacje z tych spotkań i myślę że to jedne z ciekawszych:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciałam pisać, że nie jest nastawione na prezenty, bo zabrzmiałoby to jak mowa nienawiści :P

      Usuń
  4. ja na żadnym spotkaniu nigdy nie byłam ;) ale może keiedyś...

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym się wybrała na takie spotkanie, będę śledzić informacje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuj, pewnie kolejne na wiosnę, jeśli Michał będzie mieć siłę na organizację.

      Usuń
  6. Poznałam niedawno Michała - świetny gość :) Ale wątpię abym miała szansę na udział w takim wydarzeniu, zgłoszeń pewnie jest od groma.

    OdpowiedzUsuń
  7. to prawda każdy ma szanse :) a następne "Secrets of beauty" na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie mi sie podoba idea takich spotkań, w szczególności ze jest tam wiele firm o które mogłabym sie zapytać co oni robią ze I'm komórki macierzyste wytrzymują w kremach <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo czym jest lepszy olej certyfikowany od nie certyfikowanego za gruby $ i dlaczego piszą, że w kremie nie mam SLSów, skoro to oczywiste że się krem nie pieni :D O tych komórkach to bym od Ciebie posłuchała.

      Usuń
  9. Żałuję, że tym razem się nie załapałam, ale nadal miło wspominam spotkanie, które odbyło się latem :)
    No i te Michałowe wypieki, przecież to niebo w gębie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się podoba co raz większy nacisk na wiedzę i co raz mniejszą ilość "darów losu" :)

      Usuń
  10. Zazdroszczę - nie udało mi się na nie dostać:(.

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.