poniedziałek, 9 lipca 2012

Mój pierwszy raz... z modelką :)

Dziś pierwszy raz w historii tego bloga- makijaż! :)
Dziś Wam chciałam pokazać moje pierwsze malowane dzieło. Zrobiłam współlokatorce dzienniczka. Czas jaki mi to zajęło to ok 10-15min. Makijaż jest delikatny i lekki na letni skwar.


Fotografia- Jan Ambroziewicz (strona www, Facebook)

Modelka - Agata Szulta

Foto. Jan Ambroziewicz

Foto. Jan Ambroziewicz

Foto. Jan Ambroziewicz

Do makijażu użyłam:
- Puder "pryszczowy" Guerlain
- Róż 08 i bronzer 04 Freda Ferrugia
- Róż EL Bronze Goddes
- Baza ArtDeco
- Tusz Bourjois, Volume max
Błyszczyk Essence, Stay with me kolor 02
Cienie Inglot:467,463, 348, 399, 52, 393





Serdecznie dziękuję im za pomoc.  Efekt jaki uzyskałam bardo mi się podoba :)


Przy okazji zamykam listę zgłoszeń do rozdania. Do środy możecie komentować w ramach rozdania i po północy ogłoszę osoby, które dostaną za nie punkty.
Miłego poniedziałku!

26 komentarzy »

  1. Ladny dzienniaczek i urodziwa modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny dzienniaczek delikutasek Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny letni delikatny makijaż :)
    jak potrzebujesz modelki to zgłaszam się ;) hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  4. taki delikutaśny, ładny. choć ja preferuję od piątku no make up :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też odpuściłam sobie trochę :) Ale dziś jest w miarę ok.

      Usuń
  5. ale laleczka :) wróciłaś już??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, wracam 14tego. A tu mam 13 dziewczyn na których mogę ćwiczyć :D

      Usuń
  6. modelka piękna, makijaż piękny. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Delikatny, ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepięknie wyszedł delikatnie i subtelnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wyszło naprawdę przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijaż śliczny, taki delikatny.
    No i modelka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładną ma urodę, taką delikatną, subtelną!

    OdpowiedzUsuń
  12. takie delikatny make-up w sam raz na te upały :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podobają zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  14. zdecydowanie bardziej mi się podoba niż ten we fioletach, subtelny, ale ma w sobie coś:)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.