czwartek, 12 lipca 2012

W fioletach czyli projekt to co mam na wakacjach :)

Dziś chciałam Wam pokazać moją piękną modelkę w fioletach. Agata jest fantastyczną dziewczyną o przepięknej urodzie i nawet bez makijażu wygląda zjawiskowo.

Malowałam ją rzeczami które zabrałam ze sobą na wyjazd. Może uda mi się do niej przyjechać nad morze i wezmę wtedy dużo więcej kolorówki i będziemy szaleć. Ale teraz pokażę Wam drugi i chyba ostatni makijaż obfocony Agatce. Makijaż troszkę nam się starł z lewej strony żuchwy, ale trudno, musi tak już zostać ;)

Malowałam na wyjeździe póki co cztery dziewczyny, w tym Agatę ze 4 razy;p a jutro czekają mnie kolejne trzy piękne panie: Aga, Weronika i Hania.
Może jak Aga się zgodzi pokażę Wam stylizację na "Panią z urzędu" +15 do wieku i twardy charakterek ;)

Fotografia- Jan Ambroziewicz (strona www, Facebook)
Modelka - Agata Szulta








Do makijażu użyłam:
 - Puder "pryszczowy" Guerlain
- Róż 08 i bronzer 04 Freda Ferrugia
- Róż EL Bronze Goddes
- Baza ArtDeco
- Tusz Bourjois, Volume max
Błyszczyk Essence, Stay with me kolor 09
Cienie Inglot: 399, 393, 128, 71, 348, 463, 467

I jak Wam się moje kochane podoba?

20 komentarzy »

  1. piękna kreska i piękna zabawa fioletami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. makijaż piękny chociaż osobiście nie przepadam za tak wyciągniętą kreską ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kreseczka dodała efekt "śmiejących się oczu" :) ale dziękuję za uznanie

      Usuń
  3. Śliczna modelka Ci się trafiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyjęłaś mnie to z ust :)

      Usuń
    2. A jaka pozytywnie zakręcona :) Dziękuję tak w ogóle i jej przekażę :D

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Nie, tylko tak dla fanu a że dziewczyn dużo....;)

      Usuń
    2. po godzinach możesz w sumie dorabiać ;)

      Usuń
  5. ładny ten fiolet. :) i modelka również. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna dziewczyna, super make up ( chcesz mnie takiego nauczyć :D?) i pierwsze zdjęcie - mistrzostwo świata :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny efekt końcowy :) pierwsze zdjęcie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie kreski a pierwsze zdjęcie jest niesamowite!

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.