piątek, 20 lipca 2012

Tołpa Dermo face, sebio- czas na testy

Hej dziewczyny!

Niedawno od Dominiki z wyznania kosmetykoholiczki dostałam do testów trzy produkty marki Tołpa z serii Dermo face, sebio

Są to:
  • matujący krem korygujący, lekki na dzień
  • regenerujący krem korygujący, lekki na noc
  • normalizujący tonik matujący

Używam tych produktów dopiero 3 dni i już widzę znaczną poprawę w stanie mojej buzi, która miała dwu tygodniowy maraton wyjazdowy, gdzie o nią w ogóle nie dbałam ;) Mam nadzieję że pod koniec przyszłego tygodnia będę mogła wam już zdać raport z tego jak na mnie zadziałały wszystkie trzy produkty i jakie efekty dzięki nim uzyskałam. 
Nie ukrywam, że Tołpa jest moją jedną z ulubionych marek pielęgnacyjnych. Sama mam ok. dziesięciu różnych produktów tej firmy i jeszcze na żadnym się nie zawiodłam.
Mam nadzieję że i tym razem będzie tak samo.






Dziękuję Dominice serdecznie za to że dzięki niej mogę przetestować te produkty, bo sama pewnie bym się nie zdecydowała na ich zakup.


A Wy używałyście produktów Tołpy? Co Wam najbardziej odpowiadało?




PS. Przed chwilą na blogu Jamapi przeczytałam że Maybelline rozdaje darmowe próbki swojego nowego BB kremu. Może wyślą nam do Polski? Ja już się zapisałam :) KLIK




17 komentarzy »

  1. Niestety, niczego z Tołpy jeszcze nie stosowałam.

    Jestem ciekawa Twojej opinii o matującym kremie korygującym. Brzmi bardzo interesująco i obiecująco!

    + do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :) Ja sama kupuje od nich kosmetyki antycel i nawilżające. Często można trafić na promocje -50% wtedy można szaleć ;)

      Usuń
  2. Nie używałam ale po 3 dniach już zmiana no no :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę różnicę, bo bardzo się "zaniedbałam" czytaj impreza za imprezą i moja skóra krzyczy mi enough :D

      Usuń
  3. nigdy w zyciu nic od nich nie miałam, chętnie więc poczytam co tam za cuda Domi Ci przysłała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marti żałuj, mi Tołpa już nie jeden raz "skórę uratowała" :) Warte uwagi są wszystkie kosmetyki na cellulit ;p

      Usuń
  4. Nie uzwałam nigdy kosmetyków tej firmy :) A szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  5. o i taki tonik by mnie właśnie interesowal ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze niczego z tej marki nie używałam, ale zaciekawił mnie ten krem matujący i tonik, czekam na opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. używam tego kremu regenerującego na noc i jestem bardzo zadowolona. Zapach na początku mi nie podszedł za bardzo, ale teraz go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uf, to widzę że nie tylko ja mam problem z zapachem tego kremiku.

      Usuń
  8. Jakoś tołpa mnie nie pociąga... szczególnie, że za cenę o wiele mniejszą można dostać ich produkty w biedronce, zdecydowanie wolę ich tańsze wersje w biedronkowych opakowaniach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nawet nie wiedziałam :D będę się musiała im przyjrzeć kiedyś

      Usuń

Podziel się swoją opinią.