czwartek, 14 listopada 2013

Balsamy BBW czy są warte inwestycji?


Dziś przychodzę do Was z opinią o balsamach do ciała Bath&Body Works
Przez rok przewinęło mi się ich wiele, zarówno tych dostanych od marki, jak i kupionych przeze mnie. Tę gromadkę, którą tu widzicie, obecnie znajduje się w moich balsamowych zbiorach. Tak naprawdę nie jestem fanką balsamów, irytuje mnie ich wsmarowywanie i potrzeba wiele żebym chciała jakiś użyć i czerpać z tego przyjemność. Jedyne marki, które mnie do siebie przekonują w tej kwestii to BBW i Lumene.

Balsamy BBW posiadają bardzo bogatą gamę zapachową. Od wanilii po bardziej złożone zapachy. Te z Was, które nie przepadają za wanilią (jak ja), powinny powąchać Vanilla Sugar- nowy wymiar tego zapachu. Każdy z balsamów zawiera masło shea, jojobę i wit. E. Pojemność to 236ml, a cena 39zł. Powiecie mi że za drogie, trochę w tym racji, dlatego kupuję na promocjach np. 2+1, a podczas ostatniej wyprzedaży płaciłam 11 albo 17zł. Można taniej? Można :D

Co jest najważniejsze dla mnie w balsamach to nawilżanie i nie męczący zapach. Te balsamy świetnie nawilżają skórę, pozostawiając ją miękką oraz bosko pachnącą. Dobre na randkę ;) Można je używać zamiast mgiełki lub wody toaletowej, ponieważ słodka woń utrzymuje się przez cały dzień. Szybko się wchłaniają i do tego nie brudzą ubrań. Jeśli chodzi o opakowania to są porządne, dobrze wykonane i estetyczne. Nie musimy się babrać w odkręcanie i zakręcanie korka, ponieważ na korasie mamy wieczko z otworkiem- szybkie i wygodne.
 Dla mnie te balsamy są skuteczne, pachnące i do tego ładnie wyglądają na toaletce.



Jeśli nadal szukacie balsamu idealnego, polecam przetestować te z oferty BBW :)

53 komentarze »

  1. Ja jednak wolę używać perfum i nie chciałabym, aby zapachy gryzły się ze sobą ;) ale przyznam, że chętnie sprawdziłabym, jak każdy w tych balsamów pachnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co mi się jakoś nie gryzą :D A przynajmniej nigdy tego nie zauważyłam.

      Usuń
  2. Ja z BBW chętnie przygarnęłabym mgiełki do ciała gdyby miała okazję bo w smarowaniu nie jestem dobra...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię, szczególnie jako uzupełnienie zapachu z tej samej linii. Mgiełka+balsam o tym samym zapachu=ładny zapach przez cały dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też je uwielbiam :))) Tego Venice Dolce Berry nie wąchałam... Jak pachnie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę w końcu dorwać jakiś balsamik by go przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie niestety się nie sprawdził balsam z BBW. Dostałam uczulenia na parafinę, któa jest bardzo wysoko w składzie... Pomimo cudownych zapachów, uważam, że te balsamy niewiele dają skórze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż zajrzałam na opakowanie - balsamy BBW nie maja w składzie parafiny...

      Usuń
    2. Jest Petrolatum - to jest to samo :)

      Usuń
    3. O kurcze... Ja się nawet nie przyglądałam i jej na skórze nie wyczułam jak np w kosmetykach Farmony :(

      Usuń
  7. Kocham te balsamy. Świetnie działają na skórę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Warm Vanilla Sugar jest moim ulubionym zapachem :) Jestem od niego uzależniona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za wanilią nie przepadam, nawet w jedzeniu ale ten pachnie jakoś inaczej, przyjemniej :D

      Usuń
  9. Skoro tak polecasz, to chyba musze się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania, z ręką na sercu, polecam! Ja jestem strasznie na anty jeśli chodzi o balsamy, a te są dobre.

      Usuń
  10. Uwielbiam te balsamy! Mam chyba z 10 wersji i każdą uwielbiam! :)) Na mojej skórze sprawdzają się bardzo dobrze i chyba nie zdarzyło się jeszcze, żebym potrzebowała mocniejszego nawilżenia, niż to oferowane przez balsamy BBW :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś myślałam o tych bbw w tubkach ale mi te wystarczą w zupełności :) Pokaż swoją gromadkę!

      Usuń
  11. Zapowiadają się ciekawie, musze wypróbować nigdy ich nie miałam.
    Gdzie można je kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warszawa Złote Tarasy albo Galeria Mokotów w ich salonie.

      Usuń
  12. Miałam tylko Pink Chiffon i pachniał ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądają świetne. ogólnie to jestem maniaczką jeśli chodzi o wszelkie balsamy i mam ich mnóstwo o przeróżnych zapachach i konsystencjach, może i na któryś z tych się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bardzo lubię zarówno balsamy jak i żele BBW :) szkoda, że tak ciężko je u nas dostać. Ale wciąż mam nadzieję, ze BBW zdecyduje się wejść na rynek brytyjski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj :( Szkoda że nie masz tam możliwości albo jak jest to za gruby chajs ;/

      Usuń
  15. Venice Dolce Berry musi ciekawie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam go nie kupować ale musiałam, tak ładnie na mnie spoglądał. Pasuje mi do mgiełki :D

      Usuń
  16. Ale Ty potrafisz kusić:) Uwielbiam jak balsamy szybko się wchłaniają i mają ładny zapach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz kiedyś odwiedzić BW. Mam nadzieje, że otworzą się jeszcze w jakichś miastach.

      Usuń
  17. Szkoda, że nie mamy sklepu w 3mieście... Zapachy kuszą, cena mniej, ale jak mówisz - od czego są promocje, poza tym miałam kiedyś jeden balsam z glossyboxa i był baaardzo wydajny, więc chyba się opłaca :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam tylko malutką wersję Berry Flirt [ot za 2-3zł na wyprzedaży capnęłam], ale polubiłam się z tym balsamem. Tylko, że czekam na kolejną wyprzedaż by kupić większe opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. U balsamy z deka podrożały jak widzę. Fakt faktem lubię je za zapach i nawilżenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga niestety. Tak samo mgiełki +10zł. Ale teraz bardzo często są promocje. W ten weekend ma być chyba 2+2

      Usuń
  20. ja lubię nie pachnieć po balsamowaniu ;) i obawiam się, że mogłoby być zbyt intensywnie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to nie będą dla Ciebie dobre. Może mają jakąś bez zapachową serię, ale nie zwróciłam nigdy uwagi.

      Usuń
  21. no to będę się rozglądała! Wyglądają wspaniale! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jeśli pachną tak jak wyglądają to ja też muszę je koniecznie mieć:) zajrzyj do mnie może spodoba Ci się mój blog i zaobserwujesz;) 792 obserwator:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tamika pachną jeszcze lepiej :D Byłabyś i 793 ale mi jakiś lubiś nawiał :(

      Usuń
  23. Też je lubię! Poza oczywiście zapachem i nawilżeniem, są też wydajne - mnie miniaturka starcza na długo, ale używam tylko na łydki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Co tu dużo mówić, BBW jest cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  25. Paris był perełką na torcie podczas przygotowań ślubnych - zapewnił mi piękny dyskretny zapach w tym wyjątkowym dniu - uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chętnie przetestowałabym Paris Amour bo mam żel antybakteryjny o tym zapachu i się w nim zakochałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. oj chciałabym wypróbować w końcu coś z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Polecam nowe sezonowe zapachy - sa słodkie ( karmel, miod, owoce) oraz nowy Amber Blush ( zapach malinowy szampan z ambra i gardenia) ♡

    OdpowiedzUsuń
  29. Polecam nowe sezonowe zapachy - sa słodkie ( karmel, miod, owoce) oraz nowy Amber Blush ( zapach malinowy szampan z ambra i gardenia) ♡

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.