piątek, 11 kwietnia 2014

Cześć kochanie! Cześć Gwen!


Dziewczyny dziękuję Wam za tak ciepłe przyjęcie zmian na blogu i moich słów. Aż chce się pisać! Mam nadzieję, że uda nam się rozgadać, nie tylko na tematy kosmetyczne :) Postanowiłam, ze posty będą się pojawiać minimum trzy w tygodniu, ale co z tego wyjdzie zobaczymy, więc informuję ale nie obiecuję. Ale dziś nie o tym, ponieważ obiecałam i będzie wesoło i kolorowo!

Obiecałam róż, więc będzie lakier Hey Baby, który pochodzi z kolekcji Gwen Stefani dla OPI. Przeważnie nie jaram się kosmetykami, które są sygnowane nazwiskami aktorek, piosenkarek i innych kardaszjanek ;) Ale tym razem dopadła mnie Gwen, kobieta którą uwielbiałam jako dziecko, później nastolatka i obecnie już jako osoba dorosła. Do tego odcień jaskrawego różu mówił do mnie mamo. To jak miałam go nie kupić?



Buteleczka jak to od OPIków- elegancka i poręczna. Sam kolor lakieru jest mocno różowy, a jego wykończenie kremowe. Konsystencja jest dość rzadka, ale nie na tyle żeby rozlewał się po skórkach. Wystarczą dwie cienkie warstwy, żeby pokryć płytkę. Dzięki temu że jest rzadszy, schnie dużo szybciej od np. Essie. Bez top coatu wytrzymuje jeden dzień bez startych końcówek i cztery do zmycia. Z top coatem Kwik Kote, wytrzymuje do trzech dni bez startych końcówek i do siedmiu do zmycia. O Kwiku opowiem Wam niedługo, bo szykuje się na prawdę dobry i ciekawy produkt :)


Podsumowując, lakier jest piękny, ale nie trwały. Jeśli nie używacie top coatu możecie się na nim zawieść. Ja na szczęście mam sporo lakierów nawierzchniowych więc jestem z niego zadowolona.


Jeśli miałybyście wybrać ze swojej kolekcji tylko jeden różowy lakier, jak to by był?
Piszcie, jestem bardzo ciekawa Waszych typów! Może powinnam jakiś jeszcze zakupić?

38 komentarzy »

  1. Cóż za piękności! Uwielbiam takie energetyzujące kolory (zaraz za nudziakami).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :) Mogę powtórzyć Twoje słowa w kolejności uwielbiam nudziaki (zaraz po różach) :D

      Usuń
  2. Uwielbiam ten kolor :) Już na którymś blogu widzę te tulipany jako tło, to jakaś zmowa?:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba dlatego że wiosna. Ja swoje dostałam na dzień kobiet i pomyślałam, że mogłyby ładnie wyglądać. Fotki mają już miesiąc :D

      Usuń
  3. Ale fajny kolor i to od Gwen :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od Gwen i potem fajny kolor :P Boże kochałam ją za makijaż. Ciemne brwi, krecha na oku, biała cera i czerwone usta <3 Miłość!

      Usuń
  4. Piękny kolor;* uwielbiam różowe lakiery do paznokci ..... ten jest cudny i w dodatku od Gwen......
    Ja też bardzo bardzo lubię Gwen od początku No Doubt ..... piękna kobieta, świetny głos i muzyka.....

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor bardzo żywy i podoba mi się bardzo ale u innych :D a Gwen jest niesamowita, ikona, nie tylko muzyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny! Piękny! Piękny! Tyle mam do powiedzenia :D

    P.S. Bardzo przyjemny nowy wygląd bloga, ale ja lubiłam ten Twój stary "bazarkowy" obrazek. Był taki Twój, taki charakterystyczny - od razu się wiedziało, że jest się u Ciebie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem, dawał po oczach na wejściu :D Może kiedyś coś z nim jeszcze zrobię, ale całkowicie nie wiem gdzie zgubiłam część mózgu odpowiedzialną za poczucie estetyki :P

      Usuń
  7. Mam bardzo podobny kolor z Mary Kay ;) A co do ulubionego różu hmm mam taki jeden w sumie no name z Astora, taki piękny malinowy i jeden z Flormar, ciemny buraczek :P Jeszcze by się kilka znalazło tych co lubię, ja po prostu chyba nie umiem mieć jednego 'naj' ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wiem o którym mówisz z MK, bo chyba go mam i chyba swatche jego mam :D Ciężko wybrać.

      Usuń
  8. Możesz mu śpiewać zabiorę cie na dancefloor i będzie hardkor, cytując słowa 'hitu' ;) jest taki energetyczny, super, świetny na letnie imprezy, długo nad nim myślałam, ale jednak do koszczyka wskoczył 4 in the morning

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I będzie demolejszon :D Czwóreczka też jest bardzo ładna. Przyjaciółka wzięła sobie ten z efektem lustra i mówi że rewelacja :D

      Usuń
  9. Fantastyczny kolor! Czysta energia!

    OdpowiedzUsuń
  10. ale tu piękny szablon teraz!
    a kolor jest prześliczny ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale jasny kolorek, taki świeży :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolor! Uwielbiam takie. Ostatnio znów dopadła mnie lakieromania :D
    Ps. Bardzo ładnie tu u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  13. kolor jest faktycznie śliczny, ja zawsze używam nabłyszczacza więc nie miałabym problemu z trwałością ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny róż :) Lubię takie kolory na wiosnę/lato. Pięknie będzie wyglądał na opalonych stopach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie kolory to ja uwielbiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudeńko :) uwielbiam takie róże

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz dorwałam farbkę MUFE i robię różowe kreski :D

      Usuń
  17. Kolorek genialny typowo wiosenny letni piekny ,;)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.