wtorek, 29 kwietnia 2014

Wiosenny lakier Bell nr 605 i Top Coat Kwik Kote


Jak wiosna to róż! Tym razem wiosenna nowość Bell Glam Wear w odcieniu 605. Jest to śliczny róż z odrobiną brzoskwini. Niestety nie jest łatwym obiektem do fotografii, przez co mocno się namęczyłam, żeby zdjęcia oddały jego urodę ;) 

 Lakiery Glam Wear utrzymuję się u mnie na paznokciach do 3 dni bez startych końcówek i do 5 dni do pierwszych odprysków, a tym samym zmycia. Z tym odcieniem jest identycznie. Sam lakier nakłada się szybko, dzięki w miarę szerokiemu pędzelkowi i równo, dzięki konsystencji. Do pokrycia płytki należy użyć dwóch warstw, które niestety schną u mnie wolno. Sam lakier nosi mi się świetnie. Odcień nie jest mocno rzucający się w oczy ale jest w miarę soczysty.



 Należę do grupy osób, które lubią przez tydzień nosić jeden odcień na paznokciach, a  myśl o zmyciu i kolejnym pomalowaniu jest mało przyjemna. Wszystko przez to, że większość lakierów schnie na mojej płytce 100lat, potem są odciski od pościeli i inne takie. Dlatego używam top coatów. Przeważnie Seche Vite lub czerwoniaka z Sally Hansen, a ostatnio Kwik Kote firmy Kinetics.


Jest to bardzo rzadki lakier nawierzchniowy, który przyspiesza wysuszanie, utwardza i nadaje połysk. Najważniejsze i najlepsze jest w nim to utwardzanie. Moje paznokcie do dwóch dni nie mają ani jednej rysy i wyglądają jak z obrazka. Lakier rozprowadza się szybko i równie prędko zasycha. To co mi się w nim nie podoba to początkowy zapach, przypominający dym papierosowy. Z czasem przechodzi w jakieś lekkie słodkie kwiatki, które są dużo przyjemniejsze w odbiorze. Sama buteleczka jest stabilna i poręczna, a pędzelek w miarę szeroki.


Obecnie zużyłam już 1/3 opakowania i nie widzę, żeby choć minimalnie zgęstniał lub utracił swoje właściwości. Do tego bardzo podoba mi się jego drogeryjna cena, czyli ok.17zł :)


A Wy jaki lakier macie dziś na paznokciach?
Używacie top coatów?


47 komentarzy »

  1. ja wczoraj mialam niebieski :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) Ja chcę pomalować jutro paznokcie Kobową niezapominajką :)

      Usuń
  2. Ten kolorek jest cudny, uwielbiam różowe lakiery na paznokciach, a ten wygląda jak landrynki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny kolorek :) lubię te lakiery Bell <3 a Kwika z chęcią kupię jako następny top w kolejności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam Kwik Kote i nawet zrobiłam jego zapas. W moim prywatnym rankingu top coatów jest nr jeden

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak mało o nim się słyszy, a takie fajny i dobry jest :)

      Usuń
  5. Ja kupilam 606, bo tego juz nie bylo. A ten utwardzacz gdzie kupujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, a ja 605 jeszcze wczoraj widziałam. W Hebe mam miniszafę Kinetics.

      Usuń
  6. Piękny kolorek,szkoda,że długo schnie. Top Coat brzmi ciekawie,szczerze jeszcze nie używałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ogólnie bardzo długo schną paznokcie :/ nie wiem o co chodzi czy to wina płytki czy temperatury dłoni...

      Usuń
  7. Kolorek lakieru Bell prześliczny ;)

    Ja tak samo czekam na moje zakupy wosków i samplerów ze Stanów, pewnie przyjdzie w podobnym czasie i do mnie, bo też robiłam je u Ani Ł., widziałam że z Yankee to zaszalałaś składając zamówienie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak u Ani :) Ja mam zamówienie dla 4 osób :P Moich jest "tylko" 13 sztuk plus balsam melonowy :D

      Usuń
    2. To jesteś usprawiedliwiona, bo sama zamówiłam 14 sztuk, ale z tego 3 idą w świat :P

      Usuń
  8. Piękny kolor. Ja mam dzisiaj Avon Speed Dry Mambo Melon i na to GR Quick Dry.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudo! *.* Kocham takie odcienie na łapkach i stópkach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na stópkach mam właśnie różyk, ale rozbielony :)

      Usuń
  10. kotka jak go nazywam teraz kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor lakieru śliczny, efekt topu - zachęcający ;)
    Ja używam top coatu z Wibo za ok 6 zł i też jest w mairę fajny, jak na taką cenę :) Przyspeisza wysychanie lakieru, paznokcie się błyszczą no i lakier utrzymuje się ok 5 dni bez szwanku :) Choć akurat z tym nie mam wielkiego prolemu ;)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Kobiety i spółka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dobrze wiedzieć. Fajny jest też taki top z Essence, który ostatnio mi skoczył na główkę i się zabił ;p

      Usuń
  12. Bell! <3
    czy top zmienia kolor lakieru bazowego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie :) Na wszystkich zdjęciach mam top, tylko na tych ostatnich jest inne tło i więcej światła.

      Usuń
  13. piękny ten kolor! ja dzisiaj mam też różowy, ale marmurek z lemax : )

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam takie kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor piękny! Ja znów jestem osobą, której szybko nudzi się jeden kolor. Jak miałam hybrydę przez dwa tygodnie, to nie mogłam już na nią patrzeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwa tygodnie to długo dość. U mnie jeszcze powodem rzadkiego zmywania jest okrutne łamanie się paznokci i tylko lakier to ratuje.

      Usuń
  16. Haha padłam top coat no zapachu dymu papierosowego omg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie coś takiego czuję :P Czytałam kilka recenzji jego i wszystkim coś nie pasuje z zapachem :D

      Usuń
  17. kiedyś na pewno wypróbuję Kwika ;) Sally Hansen w połowie buteleczki mi zaczął bąbelkować, a teraz mam Poshe

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny kolor :)
    a ostatnio zastanawiałam się nad kupnem jakiegoś utwardzacza :) będę musiała się rozejrzeć w drogeriach za tym co polecasz, skoro u Ciebie się sprawdza to u mnie też powinien :D

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.