poniedziałek, 6 stycznia 2014

Maska do włosów Elseve Fibralogy czyli coś wartego uwagi


Wczoraj było o szamponie, dziś będzie o masce do włosów z tej samej serii czyli Elseve Fibralogy. Jak Wam wczoraj pisałam, bardzo sceptycznie podeszłam do tej serii, ponieważ w cuda pielęgnacyjne nie wierzę i bardzo rzadko wracam do tych samych produktów. Z listy mazideł do testów wybrałam właśnie szampon i maskę. Myślałam nad odżywką, ale częściej stosuję odżywkę do pędzli z naturalnego włosia, niż do samych włosów. Ten rodzaj produktów okrutnie mnie denerwuje. Wolę użyć raz w tygodniu maski, w porywach do dwóch, niż codziennie męczyć się z odżywką. Szczególnie, że czuję jak automatycznie po umyciu moje włosy są oklapnięte. Ten produkt wybrałam, ponieważ kiedyś miałam Elseve Cement-Ceramid i był bardzo dobrym produktem. Dlatego pełna zapału i nadziei zaczęłam używać Fibralogy. Jej cena to 16-20zł.

Co mówi producent?
Skoncentrowane aktywne serum pogrubiająca strukturę włosa. Intensywnie odżywia włókna włosów. Kremowa i aksamitna konsystencja nadaje miękkości u pielęgnuje włosy. Ochrania przed uszkodzeniami powodowanymi suszeniem i stylizacją. Stosować 1-2 razy w tygodniu.


Z poprzedniego posta:
Ekspert marki- Marta Piechowicz 
"W L’Oréal Paris siła nauki pomaga spełnić marzenia o pięknych włosach. Na podstawie zaawansowanych badań nad włóknem włosa nasze Laboratoria opracowały swoją pierwszą gamę Pogrubiającą Strukturę Włókna Włosa – Elseve Fibralogy Ekspansja Gęstości. Specjalnie dla włosów pozbawionych gęstości. Innowacyjna gama wprowadza prawdziwą rewolucję na rynku pielęgnacji włosów, dzięki zawartości wyjątkowej molekuły „Filloxane”, która wnika we włosy i rozprzestrzenia się wewnątrz włókien. Rezultaty są spektakularne: natychmiastowy i wyczuwalny efekt grubszych włosów, zachwycające gęstość oraz długotrwały efekt dodanej struktury. Efekt ekspansji gęstości kumuluje się przy kolejnych zastosowaniach.
Gama Elseve Fibralogy Ekspansja Gęstości zawiera: szampon, odżywkę oraz innowacyjny aktywator gęstości włosa, który ma najwyższą koncentrację Filloxane w gamie Fibralogy - daje natychmiastowy efekt „zastrzyku” materii włosa."


Co sądzę o tej maseczce?

Maska ma trwałe i dobrze wykonane opakowanie. Słoiczek ma dość duży otwór, dzięki któremu w łatwy sposób, czy to pod prysznicem czy w wannie, możemy nabrać maseczkę na dłoń. Konsystencja jest trochę rzadsza od budyniu ale nie spływa z dłoni. Kolor i zapach, jak dla mnie, są niesamowite. Różowy budyń i do tego pachnie pozimiomkowo-truskawkowo, trochę inaczej i bardziej intensywnie niż szampon, ale nadal pozostaje w kwiatowo-owocowych słodkich nutach. Maseczka na włosy nakłada się sprawnie i nie ma problemu z jej zmywaniem. Zdjęcie powyżej pokazuje stan zużycia po 3 tygodniach, przy używaniu 2 razy w tygodniu.

Włosy po maseczce są miękkie, zdyscyplinowane i delikatnie (mniej niż po szamponie) pogrubione. Do tego przepięknie lśnią. Jak wiecie z poprzedniej recenzji szampon obciążał mi włosy dlatego maseczkę stosowałam w dwóch kombinacjach. Z szamponem z serii i z szamponem oczyszczającym, żeby sprawdzić czy również będzie obciążać mi włosy. Na szczęście nie robiła tego, uf! Przy stosowaniu z szamponem z serii, jeśli chodzi o pogrubienie, efekty były najlepsze. Niestety, były również obciążone. Przy stosowaniu maski z innym szamponem niż Fibralogy, efektu obciążenia już nie było, z czego się bardzo cieszę. 

Przy okazji złapałam się na tym, że raz coś mi cudownie pachniało w kuchni i nie wiedziałam co. Obeszłam wszystkie kąty, a potem odkryłam, że to moje włosy :D


Podsumowując, Maska Elseve Fibralogy jest godna polecenia. Włosy są po niej miękkie, lśniące i pogrubione, a do tego nie obciąża.


Dziewczyny wolicie odżywki czy maski do włosów?



23 komentarze »

  1. Ja stosuję odżywkę po każdym myciu, ale tylko od połowy włosów, bo inaczej mi się szybko przetłuszczają ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak masz że musisz codziennie myć włosy, w porywach do dwóch? :(

      Usuń
  2. Marzy mi się produkt do włosów, który naprawdę doda sporo objętości, bo moje włosy są liche :<
    Jak na 6użyć, to nie ma dużego ubytku :)
    Ja obecnie stosuję maskę aloesową Wax i jestem zadowolona. Po każdym myciu jednak używam odżywki, moje włosy to lubią a ja lubię jak odżywki spłukiwać nie trzeba ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania jak spotkasz na promocji szampon z tej serii i będziesz miała możliwość to spróbuj. Może u Ciebie nie będzie obciążać, a gęstości i sądzę że objętości też może dodać. Ja do objętości stosuję piankę lub spray Schwarzkopf go2b o ten

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jest teraz w Hebe za 15 lub 16zł. Ostatnio jej szukałam :)

      Usuń
  4. Ja lubię i odzywki, i maski, zależy, jakie. ;-)
    Najbardziej chyba hennę i oleje dzięki nim wreszcie mam włosy nie przypominające siana. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się z olejami też lubię :) Bardzo mi pomógł arganowy. Stosuję go raz na 2 miesiące i włosy pozostają w dobrej kondycji :)

      Usuń
  5. To już druga pozytywna opinia na jej temat którą dziś czytam. Chyba się wreszcie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest porządna i wydajna, ma 300ml. Ja ją kupię ponownie na 100%. Tak samo jak kupuję micela L'Oreala Idela Soft. Obecnie kończę 3 butelkę :D

      Usuń
  6. Hehe fajnie zabrzmiało że coś Ci zapachniało a to Twoje włosy:) Jak gdzieś spotkam tą maskę to chyba się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. boże muszę ją mieć :< eh musze poczekac do kwietnia :<

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo, ja mam całą serię, ale na razie w fazie testów :) Jedyne co mnie zastanawia to aktywator.. po co narażać klienta na dodatkowe koszta, skoro można go było po prostu dodać do odżywki i maski? Bez sensu..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, czytałam Twój komentarz u kogoś i nawet Ci odpowiedziałam jakie mam teorie dotyczące aktywatora :D

      Usuń
  9. Na co dzień korzystam z odżywek. Raz w tygodniu sięgam po maskę. Ten drugi kosmetyk wymaga więcej zachodu, ponieważ przed przystąpieniem do spłukiwania należy odczekać 10-15 minut.

    Chętnie zapoznam się z zaprezentowaną maską, ponieważ zależy mi na miękkich, lśniących włosach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta teoretycznie potrzebuje 3min, ale jak mam czas zawsze trzymam 15min :)
      Twoje włosy muszą Cię kochać :D

      Usuń
  10. Myslalam nad nią ale ostatecznie kupiłam arginine resist - też niezła.

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.