sobota, 14 lutego 2015

Metaliczne usta


Dziś pokażę Wam coś, co dosłownie przed chwilą zmalowałam. Makijaż oczu i twarzy, który widzicie został sfotografowany jakieś 9 godzin od pomalowania. Jedynie zmieniłam usta, które w oryginale były nudowe, a w nowszej wersji są mocno zarysowane.

Z okazji alergii, jakiej się nabawiłam- oczywiście nie wiem od czego, używam cały czas podkładu Lily Lolo- obecnie odcień China Doll. Już mi schodzą bolące wypryski, ranki i suche skórki, ale wolę nie ryzykować przez najbliższe kilka dni spotkania z płynnymi podkładami. Oczy podkreśliłam kredką Make Up For Ever 50 Metallic Golden Taupe i dwoma cieniami Makeup Geek o odcieniach Beaches&Cream oraz Unexpected. Rzęsy wytuszowałam MAC Extended Play Lash. Pliczki potraktowałam różem Chanel w odcieniu 85 Evocation oraz MAC Taupe. Usta natomiast to pomadka Bourjois nr 10 Don't pink of it! na którą nałożyłam 3 cienie z Makeup Geek. Najpierw obrysowałam usta cieniem Burlesque, następnie wypełniłam foliowym cieniem Flame Thrower i na końcu zaznaczyłam łuk kupidyna odcieniem Shimma Shimma. I tak właśnie prezentuje się moje wieczorne szaleństwo makijażowe :)





Oczy: 
Make Up For Ever50 Metallic Golden Taupe
Makeup GeekBeaches&Cream, Unexpected
MAC, Extended Play Lash

Twarz:
Lily LoloChina Doll
Chanel85 Evocation
MACTaupe

Usta:
Bourjois10 Don't pink it of!
Makeup GeekBurlesque, Flame Thower, Shimma Shimma 




I jak Wam się podobają takie usta? 
Oczywiście do pracy ich nie polecam :p


36 komentarzy »

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko. Tak sobie usiadłam i zaczęłam kombinować ;)

      Usuń
  2. Piękne usta, przyciągają wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! A jaki kuszący kształt... mega! :D Ja i moje dziwne małe usta zazdrościmy <3 :D Bardzo mi się podoba makijaż oczu, delikatny ale fajnie podkreśla kolor oczu ^^ Próbuję ostatnio ogarnąć używanie cieni, ale za każdym razem kiedy próbuję wyjść poza powiekę ruchomą to mam wrażenie, że wyglądam jakby ktoś mnie pobił... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę Ci je powiększyć i nie będzie to botoks :D Próbuj, zmieniaj odcienie, delikatnie zaznaczaj. Może za ciepłe lub za ciemne kolory bierzesz. Dobrze jest też, jeśli masz taką możliwość, pomalować się mocniej i pochodzić po domu. Przyzwyczaisz się do looku :)

      Usuń
  4. zwykle metaliczne usta są (w moim odczuciu) tandetne, ale to połączenie u Ciebie wygląda super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeważnie są stalowe, takie szaroniebieskie. Też mi się nie podobają, ale jednak jeśli chodzi o sesje art czy portrety, wygląda to ciekawie.

      Usuń
  5. do mnie ten makijaż nie przemawia. I z doświadczenia wiem, że faceci też nie lubią takich udziwnień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale zdajesz sobie sprawę, że tu nie chodzio o to aby go kopiować i nosić, tylko o eksperymenty, zabawę i inspirację? ;) Jak sobie wyrysuję serce na poliku to też się nie nada :P Ale rozumiem podejście.

      Usuń
  6. Są bombastyczne!

    Nie wiem dlaczego na samym początku skojarzyły mi się z Morticia Addamss xD (Czy jak to tam się pisze)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny efekt! obłędne masz usta:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym mieć tak pełne i kształtne na co dzień, jednak natura mnie nie obdarzyła takimi. Za to dała duże cycki, ale to akurat mi się nie podoba :D

      Usuń
  8. podobają się bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, fajnie byłoby mieć jakieś takie ładne foto z graficznym makijażem.

      Usuń
  9. Usta przyciągają spojrzenie :)Super

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyglądają usta, aż nabrałam ochoty na takie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj, wystarczy jakaś pomadka kryjąca i dwa dowolne cienie :)

      Usuń
  11. Te usta są szałowe!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja to bym sobie nawet do pracy strzeliła :)) chyba już się przyzwyczaili :))

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.